OPROEP: wie is er nog meer opgelicht door Kinderstore / LS Shops?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MichelleMB, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MichelleMB

19 mrt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allen, dit is mijn eerste dag op dit forum en meteen een oproep :)

Zijn er misschien meer mensen die zijn 'opgelicht' nadat ze een bestelling hebben gedaan voor babyspulletjes bij Kinderstore / LS Shops?

Ik heb hier in januari vier artikelen besteld en meteen ook overgemaakt via Ideal (ja ik weet t, naief maar er stond een Thuiswinkel Waarborg bij...). Het is nu half maart en ik heb nog steeds het duurste deel van m'n bestelling niet binnen en ook (hoewel ik hier heel vaak om heb gevraagd), mijn geld niet terug... Ik kreeg in het begin nog wel mailtjes met exuses over een zogenaamde verhuizing, maar word nu redelijk genegeerd

Ik heb geinformeerd of ik aangifte kan doen (het is eigenlijk toch diefstal), maar de griffiekosten zijn hoger dan het bedrag dat nog openstaat. Vandaar mijn vraag nu of er nog meer 'slachtoffers' zijn, dan kunnen we misschien samen wat beginnen? Gedeelde smart is tenslotte halve smart en het voelt ook zo oneerlijk!

PS ik heb ook Thuiswinkel Waarborg gemaild, dus als zij nog iets kunnen doen houd ik jullie hier ook van op de hoogte via dit forum

2. Alita

Alita Niet meer actief

idd thuiswinkel moet je helpen met dit soort dingen. Ook vreemd dat ze wel dit keurmerk hebben en jou blijkbaar belazeren?

3. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Geen ervaring mee maar las je stukje over het griffierecht en denk dat je daarmee 2 dingen door elkaar heen haalt. Vandaar even een reactie!

Griffierecht wordt in rekening gebracht wanneer je een civiele procedure start om je geld terug te krijgen of om de artikelen alsnog geleverd te krijgen. Wanneer je aangifte gaat doen ben je geen griffierecht verschuldigd. Ik zou me dus daardoor niet laten tegen houden!

4. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Website ziet er trouwens wel goed uit! Heb je het al via Twitter geprobeerd (https://twitter.com/#!/kinderstore) ? Misschien dat ze dan iets voor je doen, is natuurlijk ook geen goede reclame wanneer het daar staat.

Er worden trouwens ook 2 anderen genoemd die 'iets' met ze lijken te hebben (gehad). Anders zou je hen kunnen benaderen.

Succes!

5. MichelleMB

19 mrt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik denk dat Thuiswinkel Waarborg iets heeft gedaan, en anders dan lezen ze toch dit forum ;) maar ik heb na al die tijd nu in ieder geval een mailtje gekregen dat ik mijn geld terug krijg!
    Ik juich pas als het ook echt op m'n rekening staat, maar het is in ieder geval iets :)

6. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Vriendin van mij heeft ook problemen met kinderstore.. Pakketje werd maar een klein gedeelte van geleverd. En ze is inmiddels al een paar weken bezig om der geld terug te krijgen. Mailtjes worden niet beantwoord. Echt een vreselijk slechte site!! Nooit meer wat bestellen zou ik zeggen.

7. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik heb er een paar maanden geleden iets besteld, maar dat is gewoon netjes bezorgd.

Deel Deze Pagina