Hallo dames, Graag wil ik een beroep doen op jullie ervaring Ik was benieuwd of er aan het einde van het jaar nog veel uitverkoop in de babywinkels zal zijn?! Moet nog best veel hebben maar kan er eventueel ook nog wel een paar weekjes mee wachten... en nu was ik benieuwd of en hoeveel korting de winkels geven aan het einde van het jaar?! En dan niet alleen op de oude collectie.... Nu heeft babypark bijvoorbeeld 10% korting op alles! Dus ook nieuwe collectie kinderwagens, maar als ze nou is over 3 weekjes meer dan 10% hebben... Weet iemand nog hoe het vorig jaar ongeveer verliep met kortingen etc
Op de babyartikelen zal niet echt uitverkoop plaatsvinden (denk aan prenatal, babypark etc.) Als je toch een hoop spul nodig hebt zal ik naar babypark gaan. Zij hebben idd de 10% korting op alles en ook nog een kortingsstaffel systeem. Als je daar alles koopt krijg je echt veel korting!
Volgens mij hebben de babyzaken dat niet snel. Als er van een bepaald product nieuwe kleuren komen dan zijn de oude kleuren afgeprijsd (zoals babypark dat nu heeft met autostoeltjes), maar het hangt er maar net vanaf wanneer een bepaald product vernieuwd wordt. Bij veel producten niet jaarlijks.