bang...

Discussie in 'Miskraam' gestart door beauty2012, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi dames,

Ik ben sinds gister ontzettend bang.:(
    's Middags bij het afvegen wat heel roze afscheiding op toiletpapier.
    Ik heb er toen niet zoveel bij stil gestaan omdat het eenmalig was en daarna niks meer.
    's Avonds weer bij het afvegen heel licht roze afscheiding aan toiletpapier... toen ik met het papiertje een beetje naar binnen ging (sorry voor details:)) zat er een klein sliertje roze/rood op.
    Daar schrok ik toch wel van. Niks in mijn onderbroek, maar had wel een beetje buikpijn. Ik wist alleen niet zeker of dat mijn darmen waren of wat anders.
    De rest van de avond/nacht niks meer.
    Heb nu een klein beetje buikpijn (darmen rommelen ook) maar verder geen bloed meer gezien.
    Wat me ook bang maakt is dat ik geen zwangerschapssymptomen meer voel:(

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meis wat vreselijk.
    Heb je wel eens eerder een miskraam gehad dan herken je het vast wel...
    Blijf positief meid het kan alle kanten op, mijn voorgevoel zat helaas beide keren goed. De zere borsten werden minder en zw test lichter.
    Ik wil je veel sterkte wensen over een week zou je een echo kunnen krijgen om te zien of her ontwikkeld.
    Sterkte xxx

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    hoi, bedankt voor je reactie.
    Ik heb nog nooit eerder een miskraam gehad dus heb geen flauw idee of dit een begin is van een miskraam.
    Het was eenmalig, want ik heb sinds gisteravond laat niks meer gezien.
    Was dus alleen 2x bij afvegen.
    Symptomen zijn nog steeds weg, behalve hoofdpijn af en toe.

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Kan nog beide kanten opgaan.
    Hier verdwenen mijn klachten met een rap tempo, testen werden lichter en toen mijn temp daalde ging ik bloeden.
    Dit was met mijn beide mk zo...
    Positief verhaal heb ik gelukkig ook en dat is dat ik met 6 weken weer beetje bloed verloor en op de echo bleek dat er bloed zat tussen mijn vliezen en dat kon door vanalles zijn ontstaan met deze zwangerschap ben ik nu haast op de helft.
    sterkte

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik zou natuurlijk even kunnen testen. Heb nu geen testen thuis dus morgen maar even kopen...
    Aan de andere kant kan je er toch niks meer aan doen als het mis is... maar ja nu zit ik de hele tijd met die spanning en dat is ook niks.
    Ik lees hele verschillende verhalen op internet.
    Rond 6 weken hebben veel vrouwen namelijk innestelingsbloed, wat ook heel even komt en zo weer weg is. Dat is ook roze of bruin van kleur.
    Bij onze dochter ben ik bijna niet misselijk geweest, dus dat ik nu niet misselijk ben is voor mij geen slecht teken.
    Alleen mijn borsten doen maar heel af en toe nog pijn (gisteravond voelde ik dat voor het laatst) en die hoofdpijn had ik vandaag heel even weer.

Afwachten is echt vreselijk:(

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dit staat veel op internet:

De meeste eitjes nestelen zich in als je 4 weken zwanger bent. Het kan echter langer duren door een late eisprong of een langere cyclus en deze en volgende week is de kans op een innesteling ook nog aanwezig. Een innesteling kan gepaard gaan met een bloeding. Dit kan bruin, maar ook rood bloed zijn.
    Een bloeding an een innesteling duurt meestal 1 tot 3 dagen en je verliest iets minder bloed dan bij een normale menstruatie.

Kan dus innestelingsbloed geweest zijn omdat het alleen op toiletpapier zat en meer niet.
    I hope so;)

Ik wacht nog even af of mijn symptomen terug komen... als ik aan het eind van de week nog in de onzekerheid zit ga ik even bellen.

7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.027
    113
    Hè wat naar! Bloed is nooit fijn, ook al wil dit niet meteen zeggen dat het ook foute boel is. Ik zou geen test doen als ik jou was. Bij mijn miskraam had ik namelijk nog heel lang een knalpositieve zwangerschapstest. Heeft tijd nodig voordat het HCG uit je lichaam is.
    Succes meid!

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Had idd ook op internet gelezen dat een test nog niks wil zeggen.
    Mijn man vind ook dat we gewoon moeten afwachten. Als het mis is dan kunnen wij dat niet veranderen, hoe erg we het ook zouden vinden.

Hoe begon bij jullie de miskraam? ook met heel licht bloed of gelijk veel?

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Helaas begon het bij mij hetzelfde, eerst een beetje licht roze. Toen een sliertje rood, toen weer niks, toen weer roze (vaak maar 1 keer per dag na het toiletbezoek) na zo'n 5 dagen begon het donkerrode bloedverlies. Dat werd helaas meer en de volgende dag was er niets meer zichtbaar op de echo. Ik had een miskraam gehad bij 6 en halve week maar er weinig van gemerkt, leek meer en menstruatie. Heb geen krampen gehad, wel wat rommelig in mijn buik.

Zeker bij een vroege zwangerschap is het vruchtje nog zo klein dat het niet veel klachten hoeft te geven.

Ik hoop en duim voor je dat het goed zit maar houd er rekening mee dat dit een beginnende miskraam kan zijn. Veel sterkte!

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat naar die onzekerheid!
    Mijn tweede mk begon met bruinverlies. Dag erna roodverlies. Weinig krampen gehad en het bloedverlies leek bij mij op een wat zwaardere menstruatie. Mijn testen liepen overigens ook af, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij mijn ma heb ik alleen maar knaltesten gehad.

Hoop op het beste voor je! Sterkte!

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb tot nu toe niks meer gezien. Maar ja nog steeds wel heel onzeker.
    Nog steeds weinig symptomen, maar heb nu wel last van oprispingen.
    K ben aan het twijfelen of ik de vk zal bellen. Ik denk niet dat zij er veel zinnigs over kan zeggen en een echo is nog te vroeg.

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Zodra ik rood bloed zie weet ik genoeg. Voor nu heb ik 50 procent kans op een goede zwangerschap en 50 op miskraam. Voor nu hou ik me liever nog even vast aan het positieve.

13. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Dat doe je helemaal goed. Het is idd 50/50. Oprispingen is ook een kwaaltje.

Voor nu gaan we van het positieve uit;)

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Heb je helemaal gelijk in, het is inderdaad 50/50. Zelf voelde ik op een gegeven moment dat het niet goed was. Toen kon ik niet meer aan het positieve vast houden, bij het eerste bloedverlies probeerde ik ook aan het positieve vast te houden.

Mijn VK wilde toen nog geen echo maken, ook onder het mom van 'we kunnen nog niet zoveel zien'. Ik was van mening dat ze in ieder geval iets (beginnende zwangerschap of lege baarmoeder) konden zien en heb daarom uiteindelijk een echo in het ziekenhuis gehad.

Nogmaals, sterkte!

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bedankt dames! Ik ga proberen rustig te blijven en mezelf niet gek te maken. Ik laat jullie volgende week weten hoe het dan gaat!

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Sterkte met afwachten meid! Goed van je dat je je aan de positieve 50% vasthoudt!

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Meid! Wij zijn precies even ver en ik heb dezelfde onzekerheden als jij!
    Ik heb ook 2 keer flink bruinverlies gehad en mijn symptomen zijn zo minimaal.. Ik heb donderdag een echo, en jij?
    Ben strontzenuwachtig! :)

Deel Deze Pagina