20 maanden, drift

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sterrefeetje, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hoi meiden,

Mijn jongste is nu 20 maanden, (gecor 18 maanden) en ontzettend driftig en wisselvallig.
    Als ze boos wordt knijpt en bijt ze.....
    Hoe moet ik hier mee omgaan? Als ze nu knijpt of bijt uit woede zet ik haar direct op een stoeltje en negeer haar even. Vaak gaat het daarna wel weer, maar op slechte dagen is het binnen 10 minuten weer raak. Ik heb gewoon echt blauwe plekjes op mijn armen, zo gemeen knijpt ze :$

Tips en trucs?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Vooral volhouden denk ik en haar proberen voor te zijn als ze wil gaan knijpen. Hier ook een klein driftig ventje soms die ook houdt van knijpen uit frustratie. Probeer vooraf al zijn handje(s) vast te pakken en zet hem daarna idd op de grond en negeer hem.

3. Sterrefeetje

Dankjewel! Zijn er nog meer mama's met woeste dreumesjes?

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als hij iets niet mag wordt er hier ook een boos. Gillen en legt zichzelf op de grond. Ik laat hem ff, als hij klaar is komt ie naar me toegelopen.

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #5 ladys1987, 17 aug 2013
    Laatst bewerkt: 17 aug 2013
    Zal ik eerlijk zijn? Als ze gaat knijpen of bijten doe ik het terug.....( sommige vinden mij nu vast een vreselijke moeder ) maar ik wil dit gedrag echt niet hebben. Ze merkt dan dat het auw doet en dan stopt ze ermee.
    1 keer was hier genoeg...daarna niet meer gedaan:D

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Dit werkt vaak ook..

7. Sterrefeetje

Mijn dochter komt niet naar me toe als ze een driftbui heeft, als ik haar laat gaan blijft ze gaan. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar na 20 minuten krijsen en hysterisch worden tot bijna overgeven geef ik het maar op :(
    Ik zet haar nu na 10 min op haar strafstoeltje, dan gaat het na 5 min weer. Maar leuk is anders :(
    Terug knijpen of bijten wil ik eigenlijk niet, omdat ik niet het slechte voorbeeld wil geven..

Deel Deze Pagina