Hey girls... Ons lauren is nog maar 11 dagen oud en sinds deze nacht heb ik zware buikgriep ik heb geen idee of het gewoon komt door iets dat ik gegeten heb of dat ik gewoon echt ziek ben! Heb geen koorts ofzo... Ik heb Lauren gisteren avond nog gepakt en een kusje gegeven op haar hoofd. Ookal staat hier in elke kamer zeep & antibac. handgel ik zal haar vandaag niet pakken... maar kan ik best naar de dokter van wacht gaan vandaag? Lauren zelf heeft (nog) niets.. nemen elk papmoment haar temperatuur en ze heeft gisteren eigenlijk maar 1 x ne 'volle' pamper gehad...
Als het een virus is, is zij sowieso al in de buurt geweest en heeft nu haar vermijden echt geen nut; dat zou ik sowieso nooit doen. Dus gewoon oppakken hoor! Zorg voor goede hygiene en hou d'r goed in de gaten!
wanneer ze pap moet krijgen Noemde ze in het ziekenhuis zo .. hebben het woordje overgepakt Voor de moment voel ik me beter maar beetje wazig.. ma heb dan ook niet veel geslapen.. afgelopen dagen niet omdat ik bij elk kikje recht sprong (lauren zelf slaapt al mooi 6uurtjes.. en dan moeten we haar nog wakker maken voor pap) en nu dan omdat ik altijd op moest!
Zorgen voor extra hygiëne, dus ook de handvaten/deurknoppen schoonmaken, toilet extra afnemen mocht er iemand komen om ff wat voor je te doen.
Geen stress. Ik zie dat TS van Vlaanderen is, en hier wordt alle fv wel vaker 'pap' genoemd. Ik denk niet dat TS haar kindje al echt pap geeft.
True pap = melk ! Lau hare temperatuur is beetje omhoog.. 37.1 op een moment, maar nu weer 36.6 ... we stoppen haar nu wel niet onder als ze in haar park (box) ligt anders hee ze het veel te warm!
even gelezen maar bij ons was 36,6 aan de koude kant...maar ons kindje was dan ook prematuur mischien verschilt dat? de temp moet tussen de 36,9 en 37,5 zitten dacht ik...