Ons zoontje is bijna 11 week. (10 dagen na uitegerekede datum geboren) Hij is sinds twee dagen huilerig en slaapt meer overdag dan anders. Ik weet dat het huilen bij de twaalf weken sprong kan horen. Maar dat "meer" slapen ook? Hij drinkt goed (bv), plast goed en heeft een koorts. En slaapt 's nachts van 20.00 tot 4.30 en dan weer tot een uur of 8.00. Wie kan me helpen? Groetjes Tamara.
kan goed het sprongetje zijn, hier ook meer huilen maar ineens ook meer slapen. je gaat nu ook andere dingetjes merken aan je zoontje, mijn zoontje heeft ineens meer interesse in speelgoed en nog verschillende kleine veranderingen,echt leuk
Ja merk ook veel veranderingen. Hij kan anders wel een uur spelen en 'praten' met zijn mobiel b.v. En als ik ga zingen probeert hij me na te doen. Echt zo lief! Maar het valt me dus inderdaad op dat hij meer slaapt als anders. En veel op de arm. En in de box spelen is er weinig bij deze dagen. Hopelijk is hij weer snel "zichzelf"
Hier slaapt ze ineens minder maar inderdaad ook ineens veel meer geinteresseerd in speelgoed en ze zingt ook mee. Grappig he al die ontwikkelingen .
Bij de 12 weken sprong was het hier ook meer jengelig, hangerig, meer slapen, patroon qua drinken weer heel anders! Zou goed idd de sprong kunnen zijn! Bij mijn dochter kwam die ook rond 11 weken (6 dagen te laat geboren)
het kan idd een sprongetje zijn... hier waren de sprongetjes ook altijd iets vroeger. Je merkt echt wel een verschil van gedrag maar het is snel weer over dan is het terug een gelukkige baby
Bedankt allemaal! Vandaag weer een super vrolijk mannetje. Hele ochtend niet gehuild, goed gespeelt en weinig geslapen. Vanmiddag voor het eerst echt een middag naar de gastouder geweest! ( Ik weer voor het eerst wezen werken) ging ook super goed! Daar lekker buiten geslapen in de kinderwagen en blij gespeeld in de box. Hij kwam net om 19.15 alleen niet in slaap. Helemaal overstuur, twee keer boven geweest en toen er maar uitgehaald. Even getroost op de arm, Hij viel toen en slaap en is nu in diepe rust! Was is het toch heerlijk om moeder te zijn!! Om sommige onzekere dingen na dan... Maar dan is dit forum toch super handig!!!