hallo dames, ik hjeb de limited editon bugaboo roze, maar mijn dochter is in de winter geboren dus heb toen geen voetenzak gekocht, aankomende winter heb ik deze pas nodig. dan is ze 9/10 maanden en moet dan nog de hele winter in een voetenzak. maar welke kan hierbij? Dacht eerst aan de voetenzak van baby's only in het roze of van koeka maar deze zijn allemaal voor kleine baby's.. welke van de bugaboo zal hier bij passen, de grijze denk ik want mijn onderkant is ook grijs?! of heeft iemand een tip/
Ik zou voor grijs gaan... Maar deze kleurtjes blijven toch gewoon in het assortiment of zijn ze er maar tijdelijk anders heb je misschien nog wel kans op deze kleur als voetenzak
Ik had hetzelfde probleem met dezelfde kinderwagen. Ik had wel een grijze uiteindelijk, maar vond het niet zo mooi omdat de onderkant spijkerstof is. Maar grijs bij grijs kan wel denk ik.
Ik zou ook grijs doen! Ik had eerst de Limited ediotion Zilver, dus heb toen ook de grijze genomen. Inmiddels heb ik de roze bekleding erbij, maar goed, daar kan de grijze ook prima bij. Hij is wel super fijn trouwens die voetenzak, was er erg blij mee.
Thanks!! ga ff in de winkel kijken jammer dat die baby's only en koeka zo klein zijn, die zijn ook erg leuk