OOOhhh zo zielig kleine man bijna 1 jaar ooronsteking en keelontsteking. Om het half uur wakker van de pijn in zijn keel. iemand tips? zodat hij misschien iets langer slaapt?
Neem aan dat je al zetpillen geeft? Verder neusspray voor de oortjes. Beterschap! Hier ook een nachtbrakertje.
Je hebt ook al een kuur denk ik? veel laten drinken, zetpilletje er in. Hier wilde ze ook niet slapen ivm verkoudheid dus heb ze gewiegd/half laten hangen in m'n armen tot ze sliep.
Zetpil tegen de pijn, neusje goed sprayen met zoutoplossing, bedje flink ophogen, (verlicht de druk in het hoofdje). Moet hij ook erg hoesten? Ik kreeg laatst de tip, van iemand die het inmiddels had uitgeprobeerd, en las het gisteren ook al op facebook: luuf baby onder de voetjes smeren, sokjes erover, slaapzak aan en in bed en je schijnt heerlijk te slapen, (voor volwassenen doe je vicks vaporub).
nee helaas geen kuur, als morgen niet beter is moeten we morgen weer terug. Dokter wilde dit nog niet geven vanochtend. Vanmiddag weer even gebeld omdat hij 2 uur lang huilde van de pijn. Maar moesten nog even afwachten. Ook mag hij maar 125 mg paracetamol ivm zijn gewicht. Ben bang dat het net te weinig al voor hem is.
Hoeveel weegt hij nu? Fabrikanten moeten dat nl op de doosjes zetten, maar mijn kinderarts zei dat ze vanaf een bepaald moment ook wel de 240 kunnen nemen.. Maar zou daar wel even de hap voor bellen voor overleg. Ik heb toen de kinderarts gebeld omdat wij ook met het probleem zaten dat de 120 mg niet meer werkte.. Beterschap voor je kindje in elk geval!
Vanaf 8 kilo mogen ze in noodgevallen (en keel EN oorontsteking tegelijk is zo'n noodgeval!) 3 keer 240 per dag. Of 4 keer 120 kun je ook doen, als dat ook helpt. Iig mag dat vanaf 8 kilo