Kan deze draagdoek hop tye voor ons pasgeboren zoontje? Hij is 6 weken oud. Ik twijfel nog: -zijn de beentjes niet te ver gespreid - wordt zijn hoofdje genoeg ondersteund - krijgt hij genoeg frisse lucht zo diep in de hop tye. Wie kan antwoord geven op mijn vragen en mij adviseren? Of zijn andere doeken beter geschikt voor nu?
Hey, ik heb ook een Hop tye en heb haar al na 2 weken in deze doek gedragen. Wel met de benen erin, dus de kikkerhouding. Rond de 6 weken ben ik ook gaan dragen met de beentjes naar buiten. Dat is het fijne van deze mei tai, je kunt hem verstellen, echt goud! Voor de rest ziet het er goed uit hoor, je zou nog wel de banden kunnen kruisen over de rug. Dat deed ik toch nog wel. Een filmpje hoe je dat het beste kunt doen kan je op you tube vinden.
Dank je wel Chantal voor je reactie. Hoe moet hij er dan in met zijn beentjes erbinnen? Dan steunt de mei tai toch niet zijn billetjes? Of zie ik het verkeerd?
Ik zou hem nu ook niet meer met de beentjes naar binnen doen hoor. De hop tye kun je zo smal maken dat hij, als je de beentjes tenminste niet geforceerd hoeft te spreiden, er prima in kan met 6 weken op deze manier.
Ik ken de hoptye niet maar vind dat hij lekker zit! Rugje mooi bol, beentjes mooi in kikkerhouding. Nekje gesteund. Als je voorover bukt, wat gebeurt er dan? Moet je dan heel veel steun geven of niet?