Welk kado geven met 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissT, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Tsja, volgende maand is het zover... mijn kleine spookje 1 jaar.
    Nu zitten wij alvast te kijken voor een kado, ( wil het ruim optijd hebben ook met sinterklaas wat eraan komt), en mijn man wilt graag zo'n bestuurbare auto geven, maar dat vind ik echt té.
    Ze is nog maar 1 jaar, kan daar amper wat mee... toch??

Een fietsje heb ik ook aan zitten denken, met zo'n steel erachter, maar is ze daar ook niet te klein voor?

Te groot voor het één, te klein voor het ander;)

Wat geven of gaven jullie als ouder zijnde aan je jarige kindje?

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wij gaan voor een blokkenkar.

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier krijgt ze van mijn ouders een houten poppenwagen en pop.

Wij halen voor haar de grote Little People dierentuin en picknicksetje van Fisher price.

4. mamalien

mamalien Actief lid

8 apr 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
  5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ons dochtertje heeft van ons (symbolisch) een nieuwe kamer (Tinkerbell) gekregen en we hebben een spaarrekening voor haar geopend.
    Verder van opa & oma (1) een hobbelschaap.
    Van opa & oma (2) een Smarttrike 3 in 1 fiets.
    Van 'grote' opa & oma een houten poppenwagen.
    Verder.... Boekjes, kleertjes en 'kleiner' speelgoed.

6. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    #6 MamMo, 23 okt 2011
    Laatst bewerkt: 23 okt 2011
    Deze krijgt onze zoon van ons:

HEMA)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben wat losse dingetjes gegeven, maar als ik kijk wat nu al maanden eigenlijk populair is:
    - Duplo, duplo, en nog eens duplo - Irem heeft een aantal van die kleine doosjes gekregen waar wat diertjes en poppetjes en een paar blokjes inzitten - elke dag komt het koffertje waar dat inzit minimaal 10 keer!! te voorschijn, ze vindt het geweldig, heeft nu inmiddels ook door hoe ze zelf de poppetjes op de diertjes kan zetten....echt een groot succes
    - blokkenkar, puzzelen is nog te moeilijk maar zelf de blokjes weer in de blokkenkar doen lukt prima en is ook leuk, samen met ons een toren bouwen is leuk, het is een blokkenkar van Nijntje dus alle plaatjes moeten dan ook weer benoemd worden...grote lol!

Dat, en boekjes, is hetgeen waar ze hier echt het meeste mee speelt. Oh ja, en het theeservies van FisherPrice (met de pratende theepot) is ook erg leuk.

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wil je dat ze er meteen al mee kan spelen of dat ze in de loop van het jaar ermee kan gaan spelen/gebruiken. Je hebt al van die duwfietsjes die je vanaf 9 mnd kunt gebruiken geloof ik. Een bestuurbare auto zou ik zelf niets vinden om te geven (mijn man denkt daar wellicht ook anders over ;) ).

Wij hebben voor Jesse al het 'grote kado' in huis, de grote garage van little people.

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    - Loopfietsje
    - Blokkenkar
    - Duplo
    - Schommel

10. Tamaraliza

Die heefft Liza ook en die vindt em ook helemaal geweldig! Echt een aanrader :)

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het fietsje met duwstang + ombouw is echt erg leuk vanaf 1 jaar :) . Onze meiden vinden (en vonden) het beiden erg leuk om rondgeduwd te worden. De jongste zit er dus nu af en toe in :) . De oudste heeft er veel plezier van gehad. Bij kleine boodschapjes, nam ik op een gegeven moment zelf de driewieler mee ipv de wandelwagen hihi - dan zat ze trots rond te kijken terwijl ze rondgereden werd - érg leuk!!

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wij hebben ook die pratende theepot en die is bij beide erg populair. Ook een tip om te vragen voor dr verjaardag!

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij geven onze dochter een poppenwagen en pop ( blokkenkar heeft ze al bij de eerste stapjes langs tafels/dingen/achter de kinderstoel gekregen ) Verder geven we aan mensen aan graag boekjes, cd met kinderliedjes, opberg speelgoedkoffertjes etc te willen.

14. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Ik heb dat ding in de winkel gezien, je zou toch niet zeggen dat dat populair is :$

15. Tamaraliza

Waarom niet :(

Deel Deze Pagina