haj meiden de titel zegt het al wanneer gaan jullie de boom neerzetten en het huis versieren? ik zit in dubio.. vooral omdat we nu dit jaar sinterklaas vieren willik hem niet zo vroeg neer zetten voor heen deed ik hem meteen na sinterklaas zetten maar ik weet niet of ik dit wel moet doen i.v.m de kids.. ze moeten het toch allemaal een beetje verwerken wat doen jullie?/ vinden jullie groetjes lin
Ik zet hem meestal het weekend na de sint. Dus nu word het rond de 11 de en laat hem meestal staan tot de drie koningen dus een volle maand de kerstboom lang genoeg en gezellig met de korte dagen. En kinderen als de sint weg is zijn het zo vergeten. En de kerstboom zetten de meeste kinderen vinden dat ook prachtig zeker als ze mee mogen helpen zag dat je eerste rond de twee jaar is dus gezellig samen op zetten. Wel plastieke ballen onder in he hihi.
Wanneer de sint weer met zijn boot naar spanje is vertrokken. Ik heb nu trouwens alwel erg de behoefte de lampjes buiten op te hangen, het staat zo gezellig!
Normaal gebeurt dit bij ons de woensdag na 6 december maar nu zal het afhangen of er dan iemand bereid zal zijn om dit te doen. Want nu kan ik het natuurlijk niet zelf doen en mijn vriend zal er ook wel de tijd niet voor hebben vrees ik.
Dit jaar zetten wij hem niet (2 kittens in huis dus lijkt ons geen goed plan), maar als wij hem wel hadden gezet hadden wij dit het weekend na sinterklaas gedaan.
de week na sinterklaas ergens.. dit jaar mogen eindelijk mijn papier mache anton piek ballen er weer in.. met zuurstokjes, kado doosjes, lieve stoffen hangertjes... want die lelijke echte ballen van manlief.. die kunnen kapot met dochterlief
na 5 december komt ie hier te staan! Heb er weer zin in die mooie boom met al die mooie lichtjes en ballen weer. Heerlijk knus!!
Volgend weekend zetten wij hem neer. Het is dat manlief het dit weekend te druk heeft anders dit weekend. Heb er zo'n zin in!!!
Hier ook het weekend na Sinterklaas. Dit is bij ons een heel gezellig familie-event. We kijken er al enorm naar uit!