Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier. Net begonnen met het proberen om zwanger te worden. 20 mei heb ik de laatste pil geslikt. 24 mei de gebruikelijke ontrekkingsbloeding gehad. nu sinds 4 dagen elke morgen wat bruinachtig (oud?) bloed. Maar de ongesteldheid zet niet door. Dus hier ook lekker onzeker. Wil nog niet testen, de kans is natuurlijk heel klein dat het al raak zou zijn, ik zit nu vanaf de laatste bloeding op dag 30. Normaal ben ik altijd gelijk ongesteld. Is het normaal om eerst 4 dagen (of meer) alleen maar wat bruine afscheiding te hebben? Het voelt ook niet of mijn ongesteldheid doorzet ofzo. dus twijfel toch elke keer of ik die test moet doen. Maar dat kan volgende week ook nog als ik dan nog niet ongesteld geworden ben
heb die afscheiding trouwens alleen sochtends na het opstaan. Daarna ben ik de rest van de dag weer vrijwel droog..
Kan zijn dat je cyclus laat begint ivm de hormonen van de pil. Maar kan ook zwangerschap betekenen. Ik had t ook nooit geloofd maar ik ook in ronde 1 zwanger. 23 okt gestopt pil, 4 dagen later had ik 4 dagen ontrekkingsbloeding en 26 november op dag 30? Dacht ik. Positieve test! Ik zou gewoon testen als ik jou was... dan heb je tenminste zekerheid!
Je kan een testej doen om het zeker te wetne. Maar je bent net gestopt met de pil en je hebt nog geen echte menstruatie gehad, daardoor weet je je cyclus niet, je hebt alleen een onttrekkingsbloeding gehad, maar nog geen eigen menstruatie. Je weet niet wat je lcihaam doet kan zijn dat je een lange cyclus hebt omdat je net bent gestopt met de pil, Ik zou een testje doen, is die negatief dan is het helaas afwachten wat soms helaas heel lang kan duren
bedankt voor jullie reacties! pff.. zenuwslopend he? Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is toch lastig Ik wordt wel blij van jou reactie xsimone hihi.. dat klinkt wel echt als een fantastisch verhaal hihi.. had jij ook rond dag 30 last van bruine afscheiding? Of was er bij jou gewoon niks? Spannend hoor! duurt niet zo lang meer voor jou @lorreke, ik weet dat het lang kan duren . tja.. zie dat t bij jou ook al lang duurt ...
Bij mij was er niks.. Ik heb alleen tijdens zwangerschap wel veel last gehad van bloedverlies. Blijkt een maagdenvlies uit baarmoeder te zijn die los zit bij mn vagina. Niks ergs gelukkig.
Mijn eerste ongesteldheid kwam na 34 dagen en de afgelopen maand na 30 dagen. Gaat dus weer rap naar zijn ouwe cyclus toe (hoop ik) Heb er wel meerdere gehoord die meteen zwanger waren maar ook veel die na weken pas wat bloed verloren. Dus het is ff afwachten of voor nu gewoon even een testje er tegen aan gooien, heb je iig zekerheid
Jaa dat klopt helaas,, maar ik ben in september gestopt en door de kortere cyclussen gaan we nu ronde 12 in. terwijl we nu 9 maand verder zijn We gaan deze ronde nog proberen vandaag ongi geworden, en als ik over 25 dagen weer ongi word gaan we naar de h.a. Hoop voor jou dat het bij jullie sneller raak is ! misschein nu al wel ? toch mar ff testen
helaas. heb toch maar getest.. ik zeg, laat die ongesteldheid maar komen! Sadieraven dat gaat inderdaad goed met je cyclus, ik zit nu op 30 dagen, en niet zwanger, dus ik hoop dat het snel doorbreekt nu.