Hallo Allemaal, Beetje rare topic titel, maar weet even niet zo goed hoe ik het anders moet noemen. Maar het is hier echt al 8 maanden dikke drama met Hans, Gillen en krijsen alom. Nou sliep hij voorheen altijd nog aardig, maar ook dat wordt steeds minder, van de week al nachten van 1 tot 5 wakker/gillen. En overdag max 2x20 minuten. Ook inslapen is een drama. Hij is altijd heel onrustig en we hebben echt vanalles geprobeerd. Ook kwa ziekenhuis, al doen ze daar niet veel.. ze zeggen wel och ja hij gilt wel heel hard, maar echt wat doen, ho maar. Nou zijn we toch echt ten einde raad en weten daarom ook niet meer wat we moeten doen. Nou zei mijn man, van joh, dr is vast nog wel iemand met een gave als dereck op rtl4 (weet ff zijn achternaam niet). Dus nu is een beetje mijn vraag, kent iemand van jullie hier zó iemand? Wellicht kan een medium een aanwijzing geven, of iets. Echt t zou ons zo helpen.... Thanks vast voor het lezen en meedenken!!!
Misschien wil je dit niet horen, maar heb je al een osteopaat geprobeerd? Beetje in de categorie baadt het niet dan schaadt het niet.
hoi, fijn dat jullie meedenken!!! super!! We zijn een sessie van 8x bij een ostheopaat geweest. en we denken er over om maar weer een afspraak te gaan maken. En hij is idd een kiss-baby, heeft ook maanden fisio gehad etc en ook manueeltherapie, maar om nou te zeggen wauw!, helaas... het gillen is gebleven. Vandaar eigenlijk dat ik opzoek ben naar iets alternatiefs. Als iemand nog meer weet, graag!