20% of meer korting bij Prénatal

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Bonkie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben oranje parasols. :) Universeel, maar ja of het écht de goede kleur is, dan zou je de wagen ernaast moeten houden. Ze zijn wel fel/knal oranje. Zeg maar soort WK/EK/Koninginnedag oranje die je altijd in de winkels ziet. Ook een wat zachtere oranje, maar die vindt ik persoonlijk erg vaal.

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Ja het is ook echt de knaloranje van wk of ek :D de koninginnedag kleur ja! :D

En weet je zo ook wat die kosten??

Liefs,xxx

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik geloof 14,95 / 15,95 of 16,95. Weet het zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd, maar in ieder geval niet meer dan 20 euro.

Die van de bugaboo kan trouwens ook overal op ;) En die is er ook in oranje, maar dat is geloof ik donkerder.

4. flapuit27

flapuit27 Lid

23 feb 2009
    89
    0
    0
    rayonmanager
    Amstelveen
    Weet iemand ook of er tijdens 1 van de mazzeldagen nog extra korting is op autostoeltjes???

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Is nog niet bekend!

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee! :)

ik vind de collectie van dat schildpadje, my little friend geweldig! :) maar, nu was ik bij een prenatal en die hadden ze niet.. zeiden dat die uit de collectie ging.. teminste dat dacht ze.. klopt dat? wan dan ga ik even alles halen :D

liefs xxx

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Deze lijn is er al uit. :( Helaas.. Wat je vindt moet je gelijk meenemen!

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!

bedankt! dinsdag maar vlug alles halen :)

liefs xx

9. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Ik heb bij 2 verschillende prenatals gevraagd naar de mazzeldagen. De verkoopsters zeiden dat ze nog niet wisten wanneer ze zouden zijn en dus ook niet welke merken er mee doen.

Hoop dat er snel wat op hun site komt te staan

Bonkie weet jij of de grotere prenatals de bugaboo op voorraad hebben?

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Bizar, want de data zijn al wel bekend bij ons! Wij wisten de data al in Januari. Dus deze medewerkers zijn niet goed geïnformeerd. daarnaast doen ALLE merken mee dus stokke, name it, noppies, bugaboo, quinny, maxi cosi, römer, chicco en ga zo maar door. Het is een aanbieding van prenatal en niet van de merken dus ALLE MERKEN doen mee aan deze actie!

De warenhuizen hebben de bugaboo gewoon op voorraad. Bij de stadswinkels kan je ze gewoon bestellen.

11. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
  12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @Bonkie: Weet je ook welke buggyboard bij de quinny speedi past?

en hebben ze die ook prenatal?

13. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ik baal echt zo
    ik heb de Stokke helemaal compleet een maand geleden gekocht, wel tijdens een mama maandag
    maar met de mama mazzeldagen was ik uiteindelijk nog wel iets goedkoper geweest denk
    en Alisa heeft er nog maar een paar keer ingezeten, dus had best nog tot eind april kunnen wachten :(

14. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    We hebben universele buggyboards (ook van dat merk) en die van quinny is denk ik wel te bestellen maar duurder, terwijl die andere van buggyboard ook gewoon prima passen. Die heb je ook in 2 maten medium en large. (Ligt aan het gewicht van het kindje die erop staat)

15. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Was dit vorige maand? De mamma maandag is namelijk al sinds november of december afgeschaft ;)

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Weet je zo welke op de quinny passen?

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Zoals ik al zei; De universele passen erop.. Zelf even kijken welk i.v.m gewicht kindje.

18. Savagesoc

Savagesoc Lid

16 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erg benieuwd of andere winkels hier nog op zullen reageren. Blijft babydump bijvoorbeeld altijd onder die prijs zitten? Ik heb ook gehoord dat babyplanet wel eens een dag 25% korting gaf. Zullen alle winkels acties hebben zoals prenatal eind april?

19. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Toen ik bij Babydump werkte, was (en ik geloof nog steeds) het niet zo dat ze onder speciale acties zaten. Sowieso zitten ze nergens onder hé! Maar wel gelijk aan de laagste prijs van bv een ander winkel, dat is laagste prijsgarantie. Heti s niet zo dat ze onder de laagste prijs gaan zitten.

Babyplanet heeft soms (ik geloof 2x per jaar) een dag dat je 15% korting krijgt) Dan is het ook altijd mega druk.

20. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    ik ben pas bij de babydump geweest. Daar deden ze ontzettend moeilijk over de laagste prijsgarantie. Omdat zij bij de kinderwagen een maxi cosi doen ( gratis cadeau:x) zeggen zij dat die garantie alleen geldt bij winkels die ook dezelfde actie hebben. Uiteindelijk wilden ze ons de wagen geven voor dezelfde prijs als ergens anders ( geen euro eronder.............) en dan de maxi cosi weglaten.

Heb er nog een klacht achteraan gestuurd, maar heeft niet geholpen. Ze mogen die wagen en maxi cosi lekker houden........

Ik zou er dus niet vanuit gaan dat de babydump er dan ook zoveel korting vanaf gaat halen.

groetjes!

Deel Deze Pagina