20% of meer korting bij Prénatal

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Bonkie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Vaak is dit hooguit een week van te voren. Houd de website dus in de gaten.

2. Seth77

Seth77 Actief lid

1 jan 2010
    160
    0
    0
    Holland
    De service, het personeel en de uitstraling van de winkels vind ik in Prenatal beter dan bij Babydump. De laagste prijsgarantie heeft wel wat haken en ogen zoals hier eerder besproken. Zeker het eigen merk van Prenatal is goed en niet duur. Nee, wij zijn wel fan van Prenatal.

3. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt zeer interessant!! Is er ook een dag waarop je nóg meer korting krijgt op een kinderwagen? Dus bovenop die 20% op alles nog een bepaald percentage korting extra als je een kinderwagen koopt?
    Ik ga zeker naar de Prenatal volgende week :)

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben ook fan van de prenatal hoor!
    Vind de prenatal een hele fijne winkel met behulpzame medewerkers.
    Verder vind ik de eigenmerk producten van de prenatal zoals: lakentjes, kleertjes, parasols etc ook uitstekend van kwaliteit.
    En ik vind de servce gewoon erg goed.

@Bonkie, weet je toevallig of de zomerhoes voor de maxicosi axiss ook al in de winkels ligt?
    Wil daarvoor namelijk even langs de mazzeldagen, maar als ze hem nog niet hebben, dan rij ik voor niks 30km, beetje zonde.

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat verschilt per winkel. Ik zou Maandag (want dan krijgt iedereen levering. Aan het eind van de dag, maar beter nog Dinsdag. Even bellen met het filiaal.

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    In het voorjaar is dit helaas niet, wellicht wel weer in het najaar.

Woensdagavond krijg je bij de warenhuizen (extra koopavond) wel een hapje + drankje en 25% korting op positiekleding en avent spullen

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland

Handig al die info Bonkie! Thnx! :)

Is er dit keer wel een dag met extra korting op kamertjes? Of geldt dan de 20%

8. MvQ

MvQ Lid

4 apr 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk! Dit is iets om te onthouden! Volgende week ga ik weer eens lekker snuffelen bij de Prénatal;)

9. Aussie

Aussie Lid

15 apr 2010
    63
    0
    0
    #69 Aussie, 15 apr 2010
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
    Hallo Bonkie,

Je hebt wel de box van pandora geopend met iedereen die je doodgooit met vragen..................:D
    Maar ik heb er uiteraard ook 1!

Kun je mij vertellen of dat de "Mutsy spider" buggy (aangeboden van 199 euro voor 159 euro in de webshop) dan nog eens 20% korting geeft? En is er in de prenatal winkel ook de mutsy spider buggy en backpack draagtas verkrijgbaar? En wat kost die dan? En welke kleuren hebben jullie? Ik woon zelf nl in Australie, dan laat ik mijn vriendin die spider kopen en opsturen. (Is hier helaas niet meer te koop)

Bedankt voor je antwoord,

groetjes aussie

10. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt het dat er maar één mamamazzeldag is...op 21 april??? Ik dacht altijd dat het meerdere dagen achter elkaar waren.

Groetjes!

11. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Weet iemand of ze bij prenatal ook lampen van cools petito verkopen? (Verkopen ze sowieso wel lampen eigenlijk?)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    25% korting op positiekleding? ohhhhh als de echo toch eens goed gaat zijn, dan ga ik helemaal los!!!

13. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ik kreeg vandaag ook inderdaad een mailtje, maar er staat wel, mama mazzel dagen.... misschien krijgen we nog meer mailtjes :)
    Of weet Bonkie het te vertellen?

14. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Met positiekleding kopen kun je beter wachten totdat je het echt nodig hebt. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik alleen de laatste weken wat moeten kopen, zijnde een paar sneakers van 2 maten groter dan mijn eigen schoenmaat en een gigabroek van Hans, kosten: 20 euro samen. Was ik effe blij dat ik niks op voorhand gekocht had, dat geld heb ik mooi aan andere dingen kunnen besteden.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Heb de prenatal ff gebeld...en ze hebben de zomerhoes van de axciss nog niet binnen :(
    Ze hebben ook geen idee wanneer die binnnen komt.

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Die koopavond volgende week woensdag, tot hoelaat is prenatal dan open? Ik moet tot 6 werken en wil daarna dan gelijk doorrijden.. Hoop dat ik dan nog op tijd ben..

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Alleen de warenhuizen hebben koopavond tot 21.00!! Dus geen stadswinkels!!!!!!

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij verkopen geen lampen

19. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb de werking al eerder uitgelegd. Meer mailtjes krijg je niet, maar heb je een specifieke vraag?

20. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    het is van woensdag tm zaterdag zie eerste bericht!

Deel Deze Pagina