Omdat je ze dan wel heel veel mensen korting kunnen meegeven. Het is nou eenmaal het risico als je iets koopt dat er later een aanbieding is. Je gaat bij de albert heijn toch ook niet met je bonnetje terug als iets de week erop in de aanbieding is. Bij grotere uitgave's zoals een babykamer en kinderwagen is het wel zo netjes als ze je op de hoogte stellen dat ze volgende week een actie hebben. Je hebt groot gelijk! Ze claimen de goedkoopste te zijn. Volgens mij verkoopt de prenatal geen x-adventure wagens
ja maar bij AH breng je normaliter nooit iets terug. bij V&D of ander warenhuis / winkel niet zijnde supermarkt is een ruilbeleid toch redelijk gebruikelijk.
Prenatal kan ruilen binnen 30 dagen. Ons mamma mazzel beleid: - Men koopt iets toevallig al voor de mamma mazzel - Men brengt het terug - Men rekent het direct opnieuw af met de korting.
Wat je dan dus doet is, je koopt dezelfde met MMkorting, en brengt die vervolgens terug met de bon van vorige week...
Nee ga niet terug ik heb nl veel kleine dingen gekocht zoals bijtring, silly billy slabbertjes (5 stuks), zwemband, schoentjes enz moet ik alles weer bij elkaar rapen en alles is al uit de verpakking
Je hoeft het niet mee te nemen. Alleen de bon is voldoende. Je koopt het namelijk direct weer dus de producten hoef je niet mee te nemen.
netjes mmdagen ruilbeleid van prenatal. ik ben ook zeer tevreden, maar dan over de laagste prijs garantie van de baby-dump. werd totaal niet moeilijk gedaan, korting omhoog afgerond, en de prijs van dingen die ik nog wilde naar beneden. toppie!
@dj momo inderdaad, ik heb zaterdag bij de baby dump een bugaboo met parasol en voetenzak EN een MC tobi gekocht voor 880 euro totaal. Dat doet de prenatal ze niet na hoor en ik had dus al betaald bij de prenatal omdat k dacht daar een koopje te hebben.. nou ik heb dus 4 uur zitten wachten voordat ze genoeg geld in kas hadden om het me terug te geven!!! met me vriend en de kleine, en aangezien het niet bij mij om de hoek was kon ik niet eind van de dag even terug.. uit pure noodzaak dus in een supermarkt daar in de buurt voeding voor Alisa gekocht.. gelukkig gedroeg zij zich verder super goed.. ik weet 1 ding, ik betaal NOOIT meer iets volledig vooraf als ik iets bestel. aanbetaling a-la.
Torties, dikke waardeloos zeg! Bij de baby-dump zeiden ze ook: oooooeh, maar dat prijsverschil heb ik niet zo maar in kas (was 145 euro, ik was er wel stipt om 10 uur 's ochtends, winkel was dus nét open).. Toen zei ik dat ze het wel mochten verrekenen met de spullen die ik toch nog wilde hebben. Moet nu nog wel wat bijbetalen, maar dat mag idd pas bij levering. Idd, eigenlijk ook achterlijk dat bij de Prenatal alles vooraf al betaald moet worden.. Had ik met de kinderkamer idd!!
@Dj momo ja inderdaad, nou ik weet 1 ding en dat is dat ik dat nooit meer doe! Aanbetalen oke, zo'n 10% ofzo.. maar wat iik gewoon raar vond, ze mochten het ook in de loop van deze week ofzo naar me overmaken, maar dat kon allemaal niet (ik werk zelf ook in een grote winkel, administratie, met dure aankopen en daar doen we het ook zo, als we het niet in kas hebben. Een policy vanwege de klant en medewerkers veiligheid heb ik heus begrijp voor, maar zorg dan wel voor voldoende service verder.. en ik had met de prenatal gemaild over dat k het erg jammer vond dat ik een poosje geleden dus de tripptrapp had gekocht (met korting!) en toen zelfs nog duurder uit was dan ergers anders de normale prijs. ik kreeg een simpel mailtje terug met: dat ze niet de laagste prijs garantie hebben (en zich dus niet verplicht voelen mij als klant te plezieren ofzo? ) en dat ik daarentegen bij de prenatal een goede service kan verwachten (nou dat heb ik al meerdere malen ervaren inderdaad.. not) dus voor grotere aankopen, zie je mij niet meer bij de prenatal.. sorry voor de leuke medewerkers daar die WEL zo super hun best doen (die heb ik ook heus wel getroffen daar )