Ik heb nog een aantal artikelen uit het kraampakket liggen. O.a.: 3 onaangebroken pakken kraamverband een aantal onderleggers kraammatras een zeiltje 12 steriele wondkompressen Ik heb het niet nodig gehad en vind het zonde om weg te gooien. Wie wil het hebben? Ik hoef er geen geld voor, maar het moet dan wel opgehaald worden. Ik woon in Duiven (bij Arnhem). Vanaf a.s. vrijdag zijn we wel een weekje op vakantie, dus kan dan niet reageren op email. Grtz Romy
Hoi Romy, Bij ons neemt de kraamzorg de rest mee (als je dat wilt) en gaat 't een paar keer per jaar in een container naar Afrika. Volgens mij is er ook een organisatie iets met Angelcare ofzo die inzameling doet ook voor Afrika. Mss dat er een inzamelpunt bij je in de buurt zit???????
Bedankt voor je tip! Ik heb de website gevonden en ga de spullen binnenkort naar een inzamelpunt brengen. Ik zal dit topic laten sluiten.
Graag gedaan! Ik vind het zelf altijd een fijn gevoel als je weet dat 't naar mensen gaat die het zo hard nodig hebben, terwijl in Nl heel veel mensen dit gratis krijgen van hun verzekering!
Ja daar heb je helemaal gelijk in hoor. Toevallig kreeg ik het niet vergoed van mijn verzekering, balen haha... Maar zoveel geld heeft het nu ook weer niet gekost.