vandaag is het dan zover krijg ik mijn eerste echo ben zo senuwachtig. Maar rot geslapen hardkloppingen beetje flauw wakker worden. Bleehh.. Ik laat julliej vanaf weten hoe het waas
Heel veel succes! (weet niet of je al geweest bent, maargoed) Ik weet nog wel dat ik ook echt superzenuwachtig was voor de eerste echo, kon er echt bijna niet van slapen. Maar het was het allemaal waard hoor, tis zo mooi om je kindje voor de eerste keer te zien!
haj meiden ben zo verdrietig. Ik had gister natuurlijk eerste afspraak voor echo in ziekenhuis komen we daar aan was gelijk aan de beurt twee arten mee zitten praten. Zeg de dokter ja maak maar voor volgende week een afspraak voor een echo? Ik he maa die heb ik vandaag want mijn dokter had gebelt en stond er zelf bij naar ziekenhuis dat iej duidelijk zij voor een echo. Fout van ziekenhuis. Ik baalde zo erg. nu krijg ik pas maandag mijn eerste echo maar des te meer kans dat mischien het hartje zie kloppen. heb die nacht nie geslape van de senuwen en dan dit. naja maar weer afwachten tot maandag bedankt voor julliej lieve reactiej(k)
wat stom! Dan verheug je je daar zo op,maken ze zo'n fout, nou hoop ik voor jou dat je maandag wel een hele mooie echo krijgt!
Das inderdaad wel klote zeg! Maar je bent pas 5.5 week zwanger toch? Wat dat betreft is het wel beter om even te wachten, want pas vanaf 6 weken kun je het al beter zien.
ja als ik maandag naar ziekenhuis ga ben ik 6 weken en 2 dagen dus idd meer kans om meer te zien zo spanned weer gelukkig hoef ik dit keer nie eind van de dag maar gewoon om 10 voor half 11 joepiej julliej horen het
morgen is het zo ver dus morgen kom ik het julliej vertellen wel spanned nu weer hoor. fijne zondag nog tot morgen