Nou dat was een lange dag in het ziekenhuis met gelukkig een positieve afloop!! 3 softmarkers weggestreept!!het stipje in haar hartje zat er niet meer,haar bovenbeentjes bleken helemaal niet TE kort ze is in verhouding gewoon een kleine baby en dr teentjes stonden nu ook normaal.enigste is dat ze een erg kort neusbotje heeft maar ze heeft net als mij een wipneus en dat is t enige,alle organen,botten,doorbloedingen enz zijn allemaal heel erg goed! We zijn dolgelukkig en kunnen eindelijk weer verder op de roze wolk.heb wel gelijk nog een vruchtwaterpunctie gekregen maar dat was meer voor onze zekerheid en vanwege ons verleden maar ze verwachten niet dat daar wat raars uitkomt Wat een opluchting!!!! Bedankt allemaal voor jullie steun en lieve berichtjes xx
Ooh wat een fijn nieuws! Nog ff 2 weken spannend mbt de uitslag van de vwp maar heb goede hoop dat daar niets uit komt! Geniet van je mooie roze wolk!
Fijn dat het goed afgelopen is! En het neusbotje mag misschien kort zijn, hij is wel aanwezig! Dus eigenlijk mag je die sonomarker ook wegstrepen Geniet van je verdere zwangerschap!
Jaa gelukkig wel! Stond vanmorgen ook weer met een gelukkig gevoel op haha Wel spierpijn van de punctie dus nog ff lekker rustig aan doen en dan volgende week de babykamer klaarmaken
zie net pas je topic en gelijk ook dit goede nieuws, fijn zeg een tijdje geleden had ik er luchtiger over gedacht maar wij hadden deze zwangerschap ook 1 'afwijkend' dingetje (softmarker) en moesten voor guo naar het ziekenhuis.. heb amper geslapen die week dat ik moest afwachten, er gaat dan zoveel door je hoofd! Gelukkig bleek dat ook mee te vallen. Fijn dat het goed nieuws was voor jullie, nu weer lekker genieten