Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad. Ik dacht zelf dat ik ong 7 weken zou zijn want mijn laatste ongi was 5 april. Nu zagen ze eigenlijk alleen een dooierzakje, en daar werd ik echt heel onzeker van. Volgens hun ben ik dus ongeveer 5 weken en een paar dagen. Ik lees hier wel vaker dat mensen een leeg zakje hebben maar ik hoop dat het toch goed komt. Die vrouw van de echo zegt, nou meid je bent gewoon zwanger hoor, maar ik maak me toch zorgen. Ik moet nu volgende week donderdag terug komen om weer een echo te laten doen want ik ga daarna op vakantie. Hebben meer mensen dat gehad dat je eerst niks zag en anderhalve week wel wat? Ik had gehoopt dat de echo mij minder onzeker zou maken maar het is alleen maar erger geworden. Liefs Marieke
Hoi, Je bent nog niet zo ver zwanger dus het kan wel goed zijn dat je de volgende echo gewoon een vruchtje ziet, na 5-6 weken kan het nog heel klein zijn en bijna onzichtbaar...
ik heb het ook gehad en snap je onzekerheid eerst had ik een miskraam met 5 weken en 3 dgn en 4 weken later werd ik niet ongesteld en deed een test en daar wees uit dat i zwanger was , kreeg een echo en er was niks te zien ze dachten dat er nog resten zaten van de zwangerschap , een week later kreeg ik weer een echo en ook daar was weinig op te zien toen heb ik een bloedtest gevraagd en was wel degelijk zwanger een week later ik was toen 7 weken was er eindelijk iets te zien en nu voel ik hem-haar al schoppen niet te veel zorgen maken hoor gebeurt wel vaker dat er een latere innesteling is
Spannend is dat.. Ik heb hetzelfde, heb een inwendige echo gehad en het was te klein om de diagnose zwanger te geven Ze zag een piepklein stipje en dat was het.. Ik moet over 2 weken weer komen, ik hoop ook zo dat het goed zit. Succes meid! Hoop voor je dat je straks wel een vruchtje ziet!