20 weken 3-D echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Friesland90, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo,

We hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad. Dat was wel even spannend. Maar we kunnen opgelucht ademhalen want alles zag er prima uit. Ook het groeischema gaat heel goed gelukkig.

Ik was helemaal verrast dat we ook 3D beelden kregen te zien. We hebben zelf een aantal 3D foto's meegekregen. (Misschien ook omdat we verderop in de zwangerschap nog een 3D echo doen).

Omdat ik natuurlijk helemaal trots ben op ons kleine knulletje wil ik hem hier toch even showen:D
    Dit is hem dan:

Bekijk bijlage 150601

2. mlis

mlis Niet meer actief

mooi friesland...!!

3. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat superleuk dat je nu al 3d foto's mee hebt gekregen!! Ziet er mooi uit hoor!!

Wij kregen dat niet met de 20weken echo, mijn collega daarintegen weer wel.... hmmmmm waar zou het aan liggen dat ze dat soms wel doen en soms niet? Misschien waren jullie er op een rustig moment, of dat er iemand na jullie had afgebeld ofzo? Nou ja , maakt ook niet uit! Een heerlijk voorproefje op de 3d echo die jullie verderop in de zwangerschap nog gaan doen.
    Super hoor! :) geniet van je zwangerschap! Gr

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Geen idee.. Denk dat ze het standaard doet bij de mensen die later in de zwangerschap ook nog een 3D echo willen laten maken. Zodat je vast een beeld hebt van hoe dat eruit ziet.

Rustig was het niet volgens mij. Na ons zaten er wel mensen in de wachtkamer (en ze is alleen). Maar vond het wel super leuk hoor..!! haha

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Aaaah wat een mooierd!!wij kregen t bij de 30 weken echo maar onze dame dacht mooi van niet laat ik me gezicht zien dus ze hield haar armpje ervoor dus t lukte niet jammer genoeg

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ahh dat is jammer zeg..!!!
    Ja echt heel mooi geworden.. Ik vond het ook geweldig om te zien. Vorige keer (met 16 weken) was het allemaal nog heel erg vervormd en raar. dat vond ik nu een stuk minder!!

En ontzettend bijzonder om je eigen kindje zo in je buik te zien.. Echt heel bijzonder

Deel Deze Pagina