geslacht bekend maar geen foto gekregen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door karin361, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin361

karin361 Actief lid

1 sep 2010
    240
    0
    0
    opvoeden van men zoontje ;)
    vlak bij eindhoven
    ik heb gistere men 20 weken echo gehad en ik kreeg foto's mee maar niet de foto met het geslacht het manneke dus?
    is dit normaal???

groetjes karin

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja, de een doet het wel en de ander niet. Ook nog niet alle echoscopisten willen naar het geslacht kijken, het blijft immer een medische echo!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

daarbij is het zo dat je bij de 20 weken meestal als gunst een foto mee krijgt maar er zijn ook veel bureaus die het niet doen.

4. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben met mijn zoontje hele mooie echo-foto's meegekregen van de 20 weken echo, maar niet van het geslacht.

Nu bij de tweede wederom geen geslachtsfoto, maar wel een 3d-foto van het gezichtje. Vond ik wel net zo leuk.

Van de pretecho hebben we wel een foto met het geslacht erop, gewoon recht tussen de benen. Kan niet zeggen dat ik dat nou een mooi gegeven vind.

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben ook geen foto gekregen van het geslacht. Het is ook een medische echo dus het hangt ook af van de echoscopist of je wel of geen foto's mee krijgt, dus ik denk wel dat het normaal is.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tis een medische echo, dus dat je een foto mee krijgt is al aardig.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik kreeg ook 4 fotos mee van de 20 weken echo maar ook geen geslachts foto

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb het wel vaker gehoord.
    Sommige VK's vinden het raar om een foto te geven met iemands geslachtsdelen erop.
    Kan ik me ook wel iets bij indenken, ik zou zelf ook nooit zo'n foto hier op het forum zetten: kijk hier is de piemel van mijn zoon!. Weten wat het wordt lijkt me genoeg.

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Foto met het geslacht niet gehad, wel een mooie foto van kindje zelf en DVD.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tuurlijk is dit normaal;). Het is n medische echo en geen pretecho of geslachtsbepalende echo. Sommige gyns kijken dan niet eens naar het geslacht. Bij mij is wel gekeken, maar geen foto ervan:)

Deel Deze Pagina