Eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door monkey1990, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen heb ik me eerste echo, ben 6 weken zwanger van ons 2e kindje,
    Maar ben zo zenuwachtig of alles wel goed is..
    Wie herkent dit? Ik had er ook zo erg last van bij de zwangerschap van mn zoontje..

2. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hee meis,

Ik snap je wel hoor :) Elke echo vind ik altijd spannend. Laten we gewoon van het mooiste uitgaan. Hopelijk ga je morgen met een relaxt gevoel naar huis.

Meestal is het na 3 dagen dan weer terug of het nog daadwerkelijk allemaal goed is :p maar probeer toch te genieten.

Succes morgen in ieder geval! ToiToi

3. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Succes vandaag!!

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sucses vandaag!

5. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel ik moet 11.45 ben op van de zenuwen

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Succes!!

7. expectful2009

expectful2009 Niet meer actief

Ik heb vanmiddag ook mijn eerste echo! Ben vandaag precies 6 weken.. Vind het ook heel spannend! Ik wil zo graag mama worden van dit kindje, dat ik bang ben dat er van alles mis is.

8. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    Succes!

Ben heel benieuwd naar jullie echo! Laten jullie hem zien?
    Helemaal met 6 weken ben zo onzeker over die van mij!

Successsss!

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Succes!!!

Ik ben ook 6 weken en 2 dagen zwanger maar ik moet helaas wachten tot 10 weken zwangerschap voor eerste echo, ik heb wel een vervroegde echo aangevraagd heb gisteren een beetje bruinverlies gehad (verloskundige denkt oud innestelingsbloed) en wil eerder een echo om mij gerust te stellen, zenuwentijd bah!

Ik hoop dat alles goed is!!

10. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 monkey1990, 18 sep 2015
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015
    nou hier is onze innieminnie, je ziet het bijna niet maar ben net 6 weken en we zagen het hartje kloppen. ik was zo vreselijk zenuwachtig toen ik daar zat en ik moest met een volle blaas komen en ik kon het bijna niet ophouden;) maar voor als nu ziet het er goed uit, met 10 weken heb ik weer een echo, dus spannend!!

@MGB; hoe is jou echo gegaan ? is alles oke? echo foto?
    @hotsiflots; ik heb ook bruin achtig bloed gehad maar dat is meestal niks ernstigs hoor zou me niet te druk maken daarover.
    je kan ook btw een particuliere echo doen he ! dat is dus wat ik heb laten doen maken vanochtend

echo baby 6weken.jpg

11. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor jullie komt het ook vast allemaal goed, hoop blijven houden meid:)

12. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    Gefeliciteerd! Had je inwendig?

13. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL

nee ik had niet inwendig, bij me volgende echo bij de VK heb ik dat waarschijnlijk wel

14. expectful2009

Wat fijn om te horen dat je eerste echo goed was en jullie al een knipperlichtje hebben gezien! Ziet er goed uit!

Het blijkt bij mij dat ik 5 weken zwanger ben ipv 6, dus we konden nog niks zien behalve een mooie vruchtholte. Ze dacht wel iets te zien maar kon het niet goed op beeld krijgen. Het was ook een uitwendige echo, dus misschien als ze een inwendige had gedaan ze iets meer had kunnen zien. Ik had vorige week een snelle echo gehad en toen was er nog helemaaaal niets te zien, ook geen vruchtholte, dus ik ben erg blij! De echoscopiste bood aan om volgende week nog een gratis echo te doen, zodat ik het hartje ook kan zien kloppen dan! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,5 KB
      Weergaven:
      11
  15. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL

oh dat is ook al een goed teken zeg ! ik zie idd de vruchtholte op jou echo, mooi hoor het is dus wel mooi aan het groeien! op naar volgende week een echo :) laat je de echo foto dan weer even zien ? ben erg benieuwd !

16. expectful2009

Ik heb zaterdag weer een echo gehad en we hebben een vruchtje met een vrolijk knipperlichtje gezien! Alles was goed gelukkig, dus we zijn helemaal blij. De echo krijg ik nog toegestuurd, dus die zal ik dan even plaatsen. :)

Deel Deze Pagina