Hoi allemaal, Wil graag even mijn zorgen met jullie delen! Ik ben al de hele trotse moeder van een meisje van bijna 1!! Nu ben ik gelukkig weer zwanger, maar ik maak me zorgen.... Ik heb vorige week mijn termijn echo gehad. Ben nu zo'n 11 weken onderweg. Maar ze hebben ook op de echo gezien dat de darmpjes nog buiten het buikje zijn, nu zegt de verloskundige wel dat het vaker voorkomt, en ik me geen zorgen moet maken. Volgende week vrijdag moet ik weer terug om te kijken of ze alsnog naar binnen zijn gegroeid! Ik ben zo verschrikkelijk bang dat het niet zo zal zijn! Word er zo door bezig gehouden, kan me amper concentreren op mijn werk, liefst duik ik mijn bed in en word ik volgende vijdag pas weer wakker! Mijn man is ook een "echte"man hier in. Maak je toch niet zo druk, het komt wel goed, als het zover is dan zien we het wel! Nou ja... Het voelt nu in ieder geval even goed om mijn verhaal even te doen! Bedankt!!!
Ik kan je niet gerust stellen en ik begrijp je onzekerheid wachten op belangrijke dingen is vreselijk. Maar probeer het positief in te zien. Wens je alle sterkte en ik duim voor je dat het goed is.
Kan inderdaad wel begrijpen dat je je zorgen maakt!! Ook ik heb hier geen ervaring mee en kan je dus niet vertellen hoe of wat.. Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!!!
Die zitten eerst toch altijd buiten het buikje? Weet de termijn niet maar volgens mij is dat deze periode... Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Sterkte
Hier staat al dat de darmen met 12 weken pas volledig het buikje in gaan. Dus maak je geen zorgen, het komt zeker nog!
Hihi zoals Kluun het al omschrijft over zijn eigen vrouw, ben ik ook helemaal informatiegeil D) sinds ik zwanger ben, dus had al het een en ander gelezen.
Hoi!! Ik heb het gelezen! En het heeft me in ieder geval wat gerustgesteld! Ik ga het afwachten! Volgende week vrijdag de echo! Ik laat het jullie weten! Heel erg bedankt!!
fijn dat je wat geruster bent...ik snap dat je geschrokken bent. Ik vind het ergens ook wel gek dat de vk dat zegt als het normaal is. Dat kan ze dan toch beter voor zich houden??
Nou, goed nieuws, ik ben vrijdag geweest, en de darmpjes zijn alsnog naar binnen gegroeid!! Een hele opluchting, ik heb wel even gevraagd waarom ik dit bij mijn dochter niet had. Ik had nu de echo vrij vroeg, en bij Charlotte had ik mijn echo echt bij 10 en bij 12 weken! En zoals het natuurlijk is, elk kindje is weer anders! Maar ik ben enorm opgelucht!! Alles is okay!!!
Super! Een hele opluchting !!! Nu lekker genieten je woont trouwens heel dichtbij, wij wonen in Dronten !
Wat een super nieuws! Heb je wel een tijd in onzekerheid zeg. Ik denk dat ik weet wie jij bent, heeft jou moeder een eethuisje?