Meiden, kunnen jullie me even laten weten wat jullie hcg waarden waren met 4 weken? Tmijne is 235.... Wat vinden jullie hiervan ?
Ik had iets van 1900 met 4,5 week maar dat is volgens mij best wel veel.. Het gaat inderdaad vooral om de verdubbeling ja. Dus over een paar daagjes weer prikken, dan kan je meer zeggen over het verloop. Gefeliciteerd in ieder geval!
Ik had op exact 4 weken 426.Jouw waarde lijkt me zeer netjes! (maar het zou meer zeggen als je het binnen een paar dagen nog es test natuurlijk en kijkt hoe snel het verdubbelt). Maar zo een hoge waarde vind ik er wel goed uitzien voor 4w Gefeliciteerd!
Hcg 4 weken (nod) jouden ze in ziekenhuizen aan voor doorgaande zwangerschap: vanaf 150 (in breda) en vanaf 100 (in Gent) zelfs 50 zien ze regematig goed aflopen. Laat over 5 dagen nog keer checken dan zal het verdubbeld moeten zijn x2 (zo ongeveer) maar het ziet er prima uit hoor. Waarom geven ze jou waardes door als ze je niets uitleggen en jij er niets van begrijpt? Gefeliciteerd