20 weken echo alleen, wie nog meer?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rosea, 20 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Ik moet eind april ook alleen naar de 20 weken echo zoals het er nu voor staat. Ik vind het echt onwijs balen , het is toch een mijlpaal en dat had ik graag met mijn partner samen beleefd. Ik verwacht niet dat de regels veranderen komende weken:(
     
  2. Rosea

    Rosea Actief lid

    16 feb 2016
    287
    240
    43
    Vrouw
    @Moto Ik snap het helemaal! Ik had wel via Skype met mijn man gebeld, zo was hij er toch een beetje bij en kon hij de echo meekijken :) kan dat zeker aanraden, ook al is het niet hetzelfde..
     
  3. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    @Rosea Ja ik denk dat wij het ook maar met Whatsapp beeld bellen moeten gaan doen
     
  4. Esther311

    Esther311 Actief lid

    2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je echo goed was! Lijkt me heel naar als er dan een afwijking wordt gevonden en je bent alleen!

    Ik zit nog een fase eerder, komende donderdag mijn eerste echo, met bijna 8 weken. Intake gaat dan telefonisch en even snel alleen langs komen voor de echo. Vind het ook maar niks omdat zonder man te doen, maar snap het wel!
     
  5. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.180
    2.374
    113
    Bij mijn dochters , nu 11 en 13 was ik ook alleen bij de 20 weken echo. Mijn man bewaarde zijn vrije dagen voor na de bevalling en bij de jongste zou mijn moeder meegaan maar die was ziek..
    .Ik heb het eerlijk gezegd geen probleem gevonden.
     
  6. Rosea

    Rosea Actief lid

    16 feb 2016
    287
    240
    43
    Vrouw
    @Esther311 eerste echo is ook hartstikke spannend, snap dat je het jammer vindt dat je alleen moet. Alvast heel veel succes!!

    @chrystel73 ik ben daar toch anders in en mijn man ook, hij is tot nu toe nog bij elke afspraak geweest, vind het heel fijn om dit allemaal samen te doen. We plannen het altijd vroeg in de ochtend in of einde vd middag zodat hij voor of na z'n werk mee kan.
     
    Esther311 vindt dit leuk.
  7. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Hiero ook helaas vanaf nu alleen.
    2weken terug laaste echo samen gehad, en te horen gekregen dat we een dochter krijgen.

    Vind enorm spannend alleen, ook omdat ik vaker heen moet i.v.m verkorte cervix.

    Maja het is niet anders
     
  8. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Onze pretecho is gecanceld. Geen wereldramp, maar wel een teleurstelling en heel erg jammer. Nog 5 weken geduld hebben dan maar:rolleyes:
     

Deel Deze Pagina