20 weken echo, maak mezelf gek!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kyrah12, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Straks de 20 weken echo... begin nu echt nerveus te worden...hoop dat alles oke is met de kleine.. Maak me toch best wel wat zorgen, misschien ongegrond maar deze zwangerschap is ook zo andersals mijn 4 vorige zwangerschappen! Heb het gevoel dat dit een hele kleine baby is..
    Laatste echo was met 17,5 week en was de baby 16,6, de beentjes waren wel iets langer maar het hoofdje was zelfs 15,5 weken..
    Op zich herken ik dit wel hoor mijn laatste 2 dochter liepen kwa hoofdgroei ook erg achter hihi kleine koppies hier:D... Maar toch.. pfff
    Ook wat voelen aangaat ben ik niet helemaal zeker... De andere kids voelde ik al met 15 a 16 weken.. deze baby voel ik pas net... en ook niet zo heel vaak... dat herken ik helemaal niet!

Sorry voor mijn geklaag, misschien maak ik mezelf gek... pfff nog 3 uurtjes!

2. RiverRV

RiverRV Lid

29 jun 2012
    53
    0
    0
    Pfff.... snap de onzekerheid!

Ik mag zelf "pas" over 2,5 week voor de 20-weken echo... Maar vind het ook steeds spannender worden!

In het begin zag ik de 20-weken echo puur om te kijken of het een jongen of een meisje zou worden, maar ben nu ook steeds meer "bang" dat ze andere dingen gaan zien wat misschien niet goed zou zijn....

Ik kan je dus niet verder helpen... Behalve delen met je onzekerheid....

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier nog een pffff erg onzeker en bang voor de 20 weken echo.
    Maar moet ook nog even wachten nog 3 weken.....
    Succes meid!

Deel Deze Pagina