Wij hebben zojuist een afspraak gemaakt voor over een aantal weekjes bij babyvision in delft. We gaan in de week dat ik bijna 17 weken zwanger ben. Nu las ik wat negatieve berichten over babyvision, maar deze komen uit 2007. Ik vroeg me af of er hier recentere ervaringen met babyvision zijn, zoals over de kwaliteit van de echo, de foto's, het personeel, etc. Alvast bedankt!
ik vond het 1 van de leukste dagen in me leven! hahaha ik was 27 weken zwanger en ging ook in delft een 4d echo maken en de vrouw die de echo maakte was hardstikke aardig, met de foto`s was niks mis mee, me meisje wou eerst niet meewerken maar ze zorgde ervoor dat ik toch mooie foto`s had! ze legt alles goed uit wat je ziet en hoe ze ligt en ze had ook nog even metingen gedaan van hoeveel ze weegt enz. Ik wou het geslacht wel weten maar wou niet dat het op de dvd kwam dus ging ze gauw kijken en daarna pas de dvd aan zodat mensen die de dvd gingen kijken na de tijd niet konden zien wat het word!
Perfect hoor.. met 16+2 dagen geweest. Duidelijk geslacht te zien (ze lag er wel perfect voor) en ze heeft een stukje 4d laten zien. Foto's staan in mijn album. Die van 24 weken zijn ook van babyvision
Ik heb ze ook laten maken daar, van alle 3 mijn kinderen en kan niks anders zeggen dan TOPPIE! Ik was toen wel 29 weken, 23 weken en dit keer ook 29 weken.