Zoals jullie kunnen zien in mijn onderschrift ben ik nog maar net zwanger. Met andere woorden, HELP! welke VK moet ik nemen? Ik zit nu op een lijst te kijken van mijn zorgverzekering maar daar staan natuurlijk geen ervaringen bij. Wie woont er in omg. Amsterdam en kan mij een duwtje in de goede richting geven? Alsvast bedankt! Groetjes Bo
omgeving A'dam is een ruim begrip A'dam zelf of een van de dorpen eromheen? Ik zou er eigenlijk gewoon eentje zoeken die bij je in de buurt zit.
Ik heb gekozen voor degene die het dichtst in de buurt zat. Als er iets is zijn ze er snel en hoef je niet een uur te wachten door het verkeer/de lange weg ofzo
Maia, Ik woon in amsterdam noord! Joyce, Ja dat is zeker waar, maar wil graag goede of juist slechte ervaringen horen. Of zijn er niet echt slechte VK? P.s We zijn huizen aan zoeken omgeving zaanstad, is er ook een mogelijkheid om tussendoor over te stappen?
dan kan ik je niet helpen want ik woon net onder A'dam ja je kunt altijd tussentijds overstappen hoor, dat is geen probleem.
Dan maakt het volgens mij niet echt uit waar we heen gaan! Ga het vanavond meteen met vl over hebben. Dankjewel