hoi allemaal we hebben vandaag een echo gehad en de baby is nu 800 gram. wat wogen jullie kindjes rond dit termijn? gr willow
wij hebben een echo gehad met 24.5 en toen kwam de echoscopiste uit op 736 gram. met deze metingen en de lengte en omtrek enz kwam ze precies op mijn uitgerekende datum en noemde ze de kleine gemiddeld. maar ben wel nieuwsgierig naar andere dus lees even mee
Het gewicht van onze dochter bij de 20 weken echo, die overigens is uitgevoerd op 21 weken en 5 dagen, was ze 450 gram.
853 gram hier met 25 weken Met 31 weken rond de 1300 gram met 33 weken was het hoofje niet goed te meten ivm lichte indalen ze schatte dat het niet zwaar word ivm me kleine buik en het loopt op schema wie weet het kan alle kanten op
Die kleine buik hoeft niets te zeggen hoor! Hier ook een kleine buik steeds, bij mijn oudste dochter, en die werd op 7 pond geschat door de vk. Nou, niet dus: 4330 gram! Hier is steeds niets gezegd over gewicht, maar metingen komen allemaal keurig steeds op de uitgerekende datum uit, (Thirza ging steeds verder voorlopen), dus ik hoop dat deze dame wat kleiner blijft dan haar zus