Onze zoon was een meid bij de 20 weken echo maar nu heeben we hem net laten maken en dit is een meid graag jullie mening al zegt mijn gevoel ja klopt
Bedankt voor de reacties ik besef het nog niet helemaal al heb ik wel vanaf het begin al het gevoel dat het een meid is. Dit had ik toen bij mijn zoontje niet. En volgens mij is deze echo wel duidelijk. Volgende week ga ik het gewoon nog een keer vragen.
Heel duidelijk een meisje.. Waar je altijd naar moet vragen voor nog wat zekerheid is of het kindje op de knieën zit.. Als het namelijk op de rug ligt met de benen opgetrokken ziet het er Bij een jongen en een meisje hetzelfde uit als een meisje dus.. Deze uitleg kreeg ik van de week na ons zoveelste echo onderzoek. Erg handig om te weten ook.. Maar ik zie echt duidelijk een meid. Gefeliciteerd hier ook een kleine meid op komst. Groetjes.
Ons kindje lag gisteren met de rug naar boven en ze kon tussen de benen kijken vanafdezeg maar. Is dat dan juist? De echo is ook maar deels gelukt ze draaide echt niet. Volgende weel del 2 van de echo in de hoop dat het dan wel lukt bij dezelfde echo scopist dus ze gaat dan nog een keer kijken uiteraard. Heeft ze al beloofd. Maar ze had gisteren 1 keer twijfel en 2 kreet wist ze het zeker toen zei ze het pas. Ze zei ik dacht het net al maar ik weet het nu zeker. Maar goed bij onze zoon zei de vk . 200% zeker. Dus tsja. Hij was echt een jongen en geen meid. Vandaar de onzekerheid.
"Onze zoon was een meid bij de 20 weken echo" verkeerde schatting? hahaha heb je daar ook een echo van toevallig ben zoooo nieuwschierig...
Heb ik dus nooit plaatjes van gehad feit was wel dat wij er pas bij 32 werken achter kwamen dat het om een knul ging. Dit kwam Door complicaties en 4 weken later wad meneer eer al. Dit geeft wel mijn onzekerheid aan denk ik. Gisteren voor het eerst wat roze geshopt.