Neig naar jongen, maar heb jongens wel duidelijker gezien met deze termijn. Eigenlijk is dit te vroeg en op basis van deze echo zou ik zeggen 50/50. Hebben ze er iets over gezegd?
Weet dat het vroeg is maa was toch benieuwd! De mevrouw zei eerder een meisje...maar het was idd vroeg .. Ik meen zelf soms op de dvd iets tussen de beentjes te zien hahah maar wie weet is het de navelstreng
heeeeeeeeeeeey het is je gelukt Vind het lastig meid! Niet echt heel duidelijk helaas.... 1e gedachtte was een meid je laatste echo ingezoomd neig ik toch wat meer naar een jongen Heb je ook een nub foto?
Kijk hier zie je ook iets maar omdat het zo'n bolletje is denk ik dat het misschien de navelstreng is?
Is ook moeilijk als je niet zoveel ervaring hebt nog Ik heb al 2 meiden maar herken het niet direct. Maar dan is het wel nog erg vroeg natuurlijk... Over 2 weken weten we het zeker!
Vind geen van de foto's overtuigend voor een jongen, maar ooi niet voor een meid. Laatste foto denk ik meer aan de navelstreng. Spannend hoor. Hoop je een klein beetje op een jochie? (aangezien je al meiden hebt). Spannend hoor. Eigenlijk weet je nog niks en wordt je geduld nog even op de proef gesteld