Dames, vraagje. Vanwege steken na inspanning en mijn verleden, buitenbaarmoederlijke zwangerschap, krijg ik vandaag mijn eerste echo. Ik ben dus nu al zenuwachtig en ik weet dat er nog geen hartje te zien zal zijn, maar wat kan ik verwachten met dit termijn? Ik ga ervan uit dat ik nu 5+5 ben, de cryo is 19-12 terug geplaatst en laatste menstruatie was 01-12.
Volgens de vk op dit forum zal er zeker een hartje te zien zijn vanaf 5 wkn. Heb het toen nagevraagd omdat ik ook brij vroeg een echo kreeg 6+3. Alleen door late innesteling of toch latere eisprong denkt men vaak dat je verder bent dan t daadwerkelijk is. Zal ook meespelen welke apparatuur ze hebben. Verder was er bij mij een zwarte holte (vruchtzakje), een witte vlek( beeb) en dooierzak te zien. Maar was dus 5 dagen verder.
Oeh twijfel of t geen 6 weken was trouwens. Maar zou best kunnen dat je een hartje ziet knipperen. Succes
Wij hebben al 3 keer gehad dat we bij precies die termijn een kloppend hartje zagen (is bij ons helaas 2 keer fout gegaan, maar nu de derde keer gaat alles prima). Wat ik hier op het forum hoorde, was dat best uitzonderlijk, dus schrik niet als je nog geen knipperlichtje ziet, dat hoeft niets te betekenen, en dan ben je gewoon net te vroeg.
Ik ga er ook vanuit dat ik nog geen hartje te zien ga krijgen, maar hoop wel iets te zien. Mag iig volgende week weer, dan ben ik 6+4, maar ben nu zo zenuwachtig.
ik had ook een echo met 5 weken en 5 dagen.. er was nog geen hartje te zien.. Maar wel een vruchtzakje (volgens mij heb ik de eerste echo bij 5.5 in mijn fotoalbum zitten)
Terug van de echo, het zit netjes in mijn baarmoeder. Vruchtzak is op de juiste grote voor mijn termijn. Ze zei er nog niets in te zien, maar tijdens de echo zag ik wel wat uitstekeltjes in vruchtzak. Ze ging er ook een paar keer heen met de echo dus zelf denken we dat frummeltje daar zit maar zij het nog te klein vind om dat te bevestigen.
Dat er weinig te zien zou zijn wist je gelukkig al! Fijn dat het op de juiste plaats zit en bij het termijn hoort! Heb je nog een foto mee?
Nou idg al goed nieuws! Het is altijd moeilijk als je zo vroeg gaat hè....je zit dan net op het randje van zie je wel iets of niet.... Nu maar weer een weekje afwachten .....l.