20 weken echo bij 18.4 weken.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Trinity, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik was precies 19 weken en alles was prima te beoordelen

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb hem gisteren met 19.4 gehad, dit heeft ze juist gedaan om de gewone controle op dezelfde dag samen te laten vallen, anders zou de gewone controle gelijk al de volgende week zijn, beetje omslachtig.
    maakt mij niet uit, alles was heel goed te meten, alleen werktte ukkie niet erg mee daar tussen die benen :D

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Toen ik belde voor een 20 weken echo kon het maandag 21 jan of 28 jan maar 21 jan was voor hun niet mogelijk omdat ik dan pas 19 weken en 3 dagen zou zijn.
    Maar ik heb bij 17 weken en 3 dagen een groei echo gehad waarbij ze eigenlijk al ongeveer alles konden zien en hebben nagekeken wat ze bij de 20 weken echo ook doen (ook het geslacht is al bekend nu).

Maar ik denk dat ze alles goed kunnen zien hoor anders zouden ze je toch niet uitnodigen voor een 20 weken echo alvast?

4. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik heb 'm met 19+6, op precies 20 zaten ze al vol. Nog even geduld hebben, vind het wel spannend!

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Jaa wij ook! :) Ik denk wel dat het goed zit. Met mn zoontje hadden we het met 20 weken en 2 dagen als ik het goed heb. Had nog niet eerder gehoord dat het ook 2 weken eerder kon. Maar nu dus wel ^_^ dus ik neem aan dat alles dan gewoon goed te beoordelen is :)

6. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    Ik heb de echo bij 19 weken en 4 dagen.
    Er werd mij verteld dat ze het echt pas vanaf 19 weken doen.
    Ik heb het idee dat het verschilt per echo centrum.
    Mijn collega mocht niet eerder komen dan 20/ 21 weken.
    Als ze zeggen dat het kan, zal dit vast zo zijn!

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik mocht ook niet eerder dan stipt 20 weken, nouja het zal wel per echo centrum verschillen denk ik...

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb net toch even naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of het niet te vroeg was. Ze doen het meestal tussen de 18 en 19 weken zodat ze als er wat aan de hand is dat ze het dan op tijd zien. Ze vinden dat met 20 weken en meer dat het dan niet op tijd is, ze willen het zo vroeg mogelijk doen. Tussen de 18 en 19 weken.

9. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    @zonnebloem Ik denk ook dat het per echo centrum verschilt. Ik sprak eerst met de telefoniste en die hield vast aan de 20/21 weken. Vervolgens moest ik een ander nummer bellen en die mevrouw zei 19 weken :)
    Snap er soms niks meer van.
    @Trininty Prima dan toch, als ze dat zeggen zal dat ongetwijfeld kloppen. Ik moet zeggen dat die ook niet de eerste keer is dat ik hoor dat iemand tussen de 18 en 19 weken voor de 20 weken echo gaat.

Deel Deze Pagina