Heej meiden, Gister hebben wij de 20 weken echo gehad. Helaas was het beeld heel slecht en is ze dik een uur bezig geweest om allles te vinden en te meten. Alles zag er heel goed uit en ligt ie goed op schema. Alleen.... kon ze het buikje niet goed zien. Het buikje hoort mooi rond te zijn en dat was ie niet. Ook zag ze iets vreemds maar omdat het beeld erg onduidelijk is durfde ze niets met zekerheid te zeggen. In het ergste geval zou het kunnen zijn dat het buikje niet helemaal gesloten is. Wel heeft ze kunnen zien dat de organen en ingewanden wel binnen zaten dus dat scheelt al een hoop. De beeb lag ook erg opgevouwen en had ze het idee dat hij een beetje krap lag. Dus daarom zou het ook kunnen dat het buikje een beetje een andere vorm heeft omdat ie een beetje plat gedrukt wordt. Vandaag moeten wij dus naar het MCA voor een echo om alles goed te kunnen bekijken. Het kan dus zijn dat er niets aan de hand is maar wij zijn erg geschrokken en weten eigenlijk niet wat we moeten voelen. Willen jullie voor ons duimen dat alles goed is? Om half 1 vanmiddag moeten wij in het ziekenhuis zijn. Dikke kus Toys
Ook ik ga hard aan het duimen. Succes meid! Ik hoop je snel uit je onzekerheid bent en dan alles gewoon prima in orde is met de kleine.
Heel veel succes gewenst vanmiddag en ik duim me suf hierzo! Probeer posi te blijven he! (weet dat dit gruwelijk moeilijk is.) -xxx- Patroeschka
ik wil je heel veel suc6 wensen voor vanmiddag ..en ik zal heel hard duimen voor jullie dat alles oke is met jullie kleintje
Ik wilde je ook nog succes wensen maar volgens mij is het al achter de rug. Ik hoop dat je ons snel goed nieuws kan melden!
Heeej meiden, Heel erg bedankt voor jullie steun en duimen draaien. Het duimen draaien heeft gewerkt Alles is goed met ons beebje We zijn zo ontzettend opgelucht en blij! Wel ligt de placenta laag en moeten we in januari weer terugkomen voor een echo. Maar dat ons kindje gezond is is het belangrijkste. Nogmaals bedankt voor jullie steun. Kus Toys