Hey hey, mn vriend heeft voor vanavond een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling. Ik ben nu 15w5d zwanger. Heeft 1 van jullie rond deze tijd weleens een geslachtsbepaling laten doen en klopte dit? Liefs mij
Ik heb een geslachtsbepaling gehad bij 15 weken en 4 dagen en deze klopt. In ieder geval op alle echo's erna (stuk of 6) was het nog steeds een meisje. Ik ga er vanuit dat er ook echt een meisje uit gaat komen.
Ik heb een geslachtsbepaling gehad met 15 weken precies, maar ze kon het niet goed zien omdat het met de beentjes er steeds voor lag, moeten volgende week dinsdag weerkomen. Maar ze kunnen het met 15 weken al goed zien hoor! Veel plezier het is erg leuk
ik gisteren een echo gehad 15w en 2d wij krijgen een jongen 100% en meisje wist hij nog niet helemaal wou niet echt mee werken maar voor zon 75% zeker ach over 4 weken alweer een echo
en hoe was de echo???? bij mij hebben ze bij eerste met 16+4 en 2de met 14+5 echo gedaan...beide keren een pielie te zien hihihih..... ik heb het idee dat jij ook een zoontje krijgt als ik toch even mag gokken ben benieuwd
We konden het inderdaad zien Echoscopiste zei dat we de eeerste waren waarbij ze het met deze termijn al met zoveel zekerheid durfde te zeggen (95% maar zoals ze zelf zei was die 5% eigenlijk alleen omdat het voor de 20 weken is) We hebben afgesproken dat we het verder geheim houden voor familie en vrienden maar ik ga er maar even vanuit dat als er hier op het forum toevallig iemand meeleest die mij denkt te kennen hij/zij wel zo lief is om zijn/haar mondje dicht te houden We krijgen er een jochie bij Liefs mij