Even mn spanning van me aftypen.. meer kan ik niet doen nu! Morgen heb ik de 2e echo.. Ik ben bij de 1e echo teruggezet op 5.4-5.6 w.. heb pcos en het was niet duidelijk hoe ver ik was en meten was lastig.. Ik zou morgen 6.5- 7 weken moeten zijn.. Bij de eerste echo zagen we een vruchtzakje en en heel klein frummel.. nog geen kloppend hartje.. Ik ben zo nerveus nu voor morgen! Mijn kwaaltjes zijn wisselend.. afentoe een beetje misselijk, afentoe moe, afentoe gevoelige borsten.. niet continu aanwezig en niet heel heftig.. Mijn "grootste kwalen" zijn het vele plassen (en wakker wordem s nachts omdat ik nodig moet) en de kliertjes van montgomery die heel aanwezig zijn op mijn tepelhof.. thats it.. Ik hoop zo op een kloppend hartje..
Als je morgen tussen de 6,5 en 7 weken zwanger bent dan zou het hartje moeten kloppen. Heel veel sterkte en ik hoop mee voor je!
Geen kloppende hartje helaas.. Er was een dooierzak te zien in het vruchtzakje.. geen baby te vinden.. De gyn gokt dat het mis gaat maar houdt nog een slag om de arm.. Volgens haar meting ben ik 6.3 nu.. weer verder terug.. Ik geef zelf de hoop een beetje op.. Over 2 weken, na mn vakantie terug komen voor uitsluitsel.. Ben er helemaal van in de war.. Moet me nu toch wel gaan instellen op een miskraam tijdens de vakantie.. maar ik voel me zwanger! Zo dubbel..