hallo allemaal, ik ben nu 5 weken zwanger, en sinds vanmiddag heb ik bloedverlies, het is nu niet meer zoveel als vanmiddag, ik heb geen buikpijn en er zitten ook geen stolsels bij het bloed! ik heb net wel gelezen dat t mischien geen kwaad kan en dat het kan komen door te zwaar tillen, nu heb ik gister mijn dochter van 6 wel opgetild want die lag beneden te slapen op de bank en heb haar toen boven in haar bed gelegd. iemand hier ervaring mee en dat t dus toch geen kwaad kan en gewoon een goede zwangerschap is geworden? groetje een onzekere moeder
Jep....de eerste twaalf weken dagelijks gehad, met 15 en 23 weken zelfs weer! En zie mijn banner: 7 weken geleden een gezonde dochter geboren. Ze hebben nooit een oorzaak kunnen vinden. Maar reken maar dat ik er ook zwaar zenuwachtig van werd.
oww oke gelukkig maar!!! ja ik ben net 3 maanden geleden bevallen van een dochter dus ik dacht mischien komt het wel omdat ik dus net ben bevallen dat alles nog niet supper geheeld is ofzo van binnen en mischien snel bloed, maar het was wel echt veel bloed en helder rood. maar nu alleen bij afvegen een klein beetje maar niet bij plassen. ik hoop dat alles goed blijft zitten . nog meer mensen hier ervaring mee? maakt me wat zekerder
ik denk niet dat het komt door je kindje op te tillen... volgens mij kan dit niet zo veel kwaad.. soms kan je een bloedzakje in je baarmoeder wat nog leeg kan lopen.. soms springt er een bloedvaatje in je baarmoedermond wat nu extra goed doorbloed is.. het kan van alles zijn.. dus ook minder goed nieuws.. ik zou even eev veloskunde bellen en goed in de gaten houden hoeveel je verliest en of er stolseltjes bij zitten ... als je de vk hebt gesproken zal zij wel zeggen of je moet komen voor een echo(als ze iets kunnen zien erop)of dat je nog even moet wachten,, veel succes!en hopelijk is er niks aan de hand