Hey twinkle, Ik heb een drukke week achter de rug en niet veel hier geweest. Ik brn gewoon onder controle van vk geweest niet van gyneacoloog. En daar doen ze niet veel. Haha Dinsdag mogen we weer. Om 09.15 in nijmegen zijn. Gelukkig vrij vroeg waardoor ik ook niet verder kan stressen. Ben zo benieuwd hoe de echo gaat en of het weer gegroeid is. En natuurlijk hoe nu verder. Hoewel ik natuurlijk wil dat ze nog ff blijft zitten ben ik wel klaar met de zwangerschap. Het word vort zwaar. Schoenen aandoen lukt amper, vandaag moest me vriend me helpen. Nou pff bij jullie ook erg spannend wat het nu exact is. Die onduidelijkheid vreet je ook op lijkt me. Laat je zo gauw mogelijk wat weten als we weer meer weten.
Dan is het extra spannend, want bij de vk krijg je verder geen extra echo's zeker? Laten we hopen dat het niet weer gegroeid is. Ik ben heel benieuwd. Laat je dinsdag weten hoe het gegaan is als je eraan toe komt?. Ik ben een controle-type en kan ook slecht tegen die onduidelijkheid. Wil graag weten wat er gaat gebeuren en wat ik kan verwachten voor, tijdens maar vooral na de bevalling. Nog een paar weken Knuffie. Het wordt steeds zwaarder, maar bij jou is het aftellen echt begonnen.
Ne geen extra echos. Moest echt 6 weken wachten weer na de laatste echo in radboud, maar gelukkig is het bijna zover. Ik probeer je dinsdag zeker wat te laten weten. Ik snap je wel je wilt toch weten hoe het met je kindje is. Die is belangrijk en je wilt toch dat alles goed is. En die onduidelijkheid is moeilijk. Ja gelukkig nog maar een paar weken. Of dagen misschien. Afwachten
Vanmorgen naar ziekenhuis geweest. Echo gehad. Door het termijn dat ik nu ben konden ze het niet zo goed meer zoen omdat er allerlei botjes in de weg zaten. Nu lijkt het erop dat de bekkennier zover doorloopt tot aan het rectum. Maar of dit nu de bekkennier is of haar darmen konden ze niet goed zien. Ik moet nu in het radboud bevallen. Word voorlopig nog niet ingeleid. Maar ga dit volgende week in een intake gesprek wat we dan hebben toch voordragen. Aangezien het 45-/50 minuten rijden is vanuit ons. En met weeën lijkt me dit niet erg prettig zolang. Dus al bij al blijft het spannend en afwachten tot ons meisje geboren word. Pas dan kunnen ze exact zien wat en hoe groot het nu is.
Wat vervelend. Geen duidelijkheid dus nog. Konden ze helemaal niks zien of opmeten? Moet je in Nijmegen bevallen omdat ze de nier meteen na de geboorte willen onderzoeken of evt. verwijderen? Heb je voor de rest antwoord op je vragen gekregen? Lijkt me inderdaad handig om dan ingeleid te worden. 50 minuten vind ik erg lang en je weet ook nooit wat je in die kilometers op de weg allemaal tegenkomt.
Ze konden niet goed meten omdat de botten in het bekken ervoor zaten. Daardoor twifelen ze nu dus okk of het niet of darm is wat ze bij het rectum zagen. Vandaar de bevalling in het radboud. Ze hebben nu niets iver een operatie gezegd. Maar schrijf een hoop vragen op coor volgende week. Kijken wat ze dan kunnen zeggen.
Ja alles opschrijven. Wanneer heb je je volgende afspraak staan? Succes met de laatste loodjes en wederom het afwachten.
Hey twinkle, Wilde even laten weten dat we vandaag weer in het radboud geweest zijn. De gyneacoloog voelde dat het voor mij genoeg was en deed absoluut niet moeilijk over een inleiding. Aanstaande maandag is het zover.
Oh echt??? Maandag al? Wat spannend. Heel fijn dat ze naar je wensen luisteren. Dat is dan ongeveer 2 weken voor je uitgerekende datum. Vind je het lichamelijk te zwaar dat je het aangekaart hebt? Wij moesten dinsdag naar Utrecht. Wonder boven wonder is haar nier geknapt, waardoorheen druk eraf is. De cyste was te groot voor de nier en die heeft het niet kunnen houden. Dit kan gunstig zijn voor de nier, maar hoeft niet. Ik ben volledig overgedragen naar Utrecht en moet daar dus ook bevallen. Ze willen haar dan observeren en evt. opereren. Heel veel succes maandag!! Komt vast allemaal goed.
Ja maandag al. Ben dan 38.1 Ik vind het vort erg zwaar ja. Slaap slecht, na 10 minuten lopen ben ik bekaf en veel harde buiken, veel pijn van onder. En dan die onzekerheid dat breekt me op. Owjee wist niet dat dat kon zeg. Hopelijk is het wel goed dan. Ook in het ziekenhuis bevallen dus. Blijft toch nog ff spannend voor jullie dan. Thnx komt helrmaal goed zullen we maar zeggen
Groot gelijk hoor. Onwerkelijk, over een paar dagen heb je je meisje al in je armen. Rustig aan aankomende dagen en ik wens je een voorspoedige bevalling! Zet hem op.
Ja nog ff. Ondanks da ik het toch eng vind heb ik er veel zin in. Kan niet wachten tot we ons meisje eindelijk in onze armen hebben.
Ons meisje heeft hydronefrose aan haar rechter nier. Hierbij zit er een vernauwing in de urineleider. Dit is goed te behandelen. Waarschijnlijk wel met een operatie. De niertjes zijn beide goed aangelegd en de andere neemt het goed over. Ik sta nu regelmatig onder controle dmv guos om het vruchtwater in de gaten te blijven houden. Verder zijn alle testjes goed. Volgens diverse artsen heeft de kleine geen pijn. Daar was ik ook bang voor. Ik wens je alvast veel succes maandag!
Ik heb een tijdje stil meegelezen. Veel succes bij je bevalling. Hopelijk verloopt alles vlot en soepel
Spannend! Mijn broertje heeft hetzelfde. Werd 25 jaar geleden ook al tijdens de zwangerschap ontdekt. Twee weken na geboorte geopereerd en sindsdien neemt zijn andere nier alles over! Ene werkt nog 20% maar de andere dus 80%. Hij merkt er helemaal niks van. Succes met alles!! Jij ook succes knuffie en veel plezier morgen, hopelijk de dag dat je je kleine meisje ontmoet als alles vlotjes verloopt.