Eindelijk 3 maart inzicht. zit al 2 weken in spanning te wachten op mijn eerste echo. De dagen gingen zo langzaam voorbij, mijngod wat een gedoe dat onzekerheid! Aan de ene kant heb ik er enorm veel zin in, maar aan de andere kant vind ik het ook weer doodeng omdat ik weer bang ben dat het fout is. 2 jaar terug in die stoel ook tehoren gekregen dat ik een MK had. Dus het is allemaal een beetje dubbel. Iemand deze week ook een echo? Moest even van me afzeuren. Kan soms zo opluchten...
Ik heb 6 maart echo, maar dat is de 2e echo Heb vertrouwen in je kindje, het komt vast goed ik snap je zenuwen.. ik was ook heeel blij toen ik 2 weken geleden het hartje kreeg te zien ;p In ieder geval veel plezier bij de echo morgen ik duim voor je
Spannend Metans! Ik heb 6 maart mijn eerste echo en ik ben dan al 10+6. Het is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange wacht geweest dus en deze laatste 4 dagen zijn echt een hel. Ik duim voor een prachtige echo morgen voor je!! Veel plezier natuurlijk
Spannend! Alvast heel veel plezier en succes toegewenst. En voor de andere dames ook natuurlijk ! Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben en heb mijn eerste echo 21 maart staan. Zie er ook best tegenop dat lange wachten.
Super spannend hé! Ik moet nog wachten tot 28 maart, maar is mijn eigen keus geweest. Van de VK mocht ik ook eerder .. maar mijn ervaring leert dat een echo geen zekerheid is dat het goed blijft gaan. Maar desalniettemin heel veel kijkplezier morgen en ik duim voor je dat alles is zoals het moet zijn