hallo allemaal ik heb morgen mijn 20 wk echo en ik vrees dat het een slapeloze nacht wordt vannacht, ik ben op van de zenuwen ben ook erg nieuwsgierig naar het geslacht en of mijn gevoel ook gelijk heeft al die tijd
Dag dame, Heel herkenbaar! Ik heb zelf de nacht voor de 20-weken echo ook bijna niet geslapen (net als bij de overige echo's trouwens) Probeer er maar aan te denken hoe leuk gaat zijn. En als je een beetje vroeg op de dag mag, kun je morgenmiddag meteen gaan shoppen voor een jongen of meisje. Ik wens je iig heel veel plezier, ik heb er van genoten!
Wij hebben tegelijk onze 20 weken echo! Hoelaat mag jij? Ik al om 9.45. Nou gelukkig maar, want ik ben niet te houden. Dinsdag moet ik weer voor een echo, dus als het nu niet zo heel mooi te zien is heb ik snel weer een mogelijkheid. Veel plezier straks! Groetjes, Lotte
Onze echo is goed gegaan. Baby is iets onder het gemiddelde. Het zal dus geen 9 ponder worden. Pffff! Vanaf nu gaan ze de groei weer goed in de gaten houden. @Dame: hoe is het bij jou gegaan? Groetjes, Lotte
Idd spannend de 20wkwn echo, zeker om te horen of alles wel goed is met je kleine, en natuurlijk het geslacht als je dat wil weten. Ik was ook wel zenuwachtig, maar heb gelukkig wel goed kunnen slapen.
Bij mij viel de spanning nog wel erg goed mee, ik had het gevoel dat het goed zat, een soort intuitie. Maar uiteraard ben je altijd wel een beetje zenuwachtig dus ook ik. Maar je bent nog jong en als je er geen specifieke afwijkingen zijn binnen je familie dan zou ik me alvast niet teveel zorgen maken hoor! Bij mij was alles goed, een erg drukke baby dat wel Omdat de baby in stuitligging zat kon de vk het geslacht niet heel erg goed zien, met het gevolg dat we het nog niet met zekerheid weten. Succes!
hallo allemaal ik had om 7 uur de afspraak pas, gelukkig is alles goed, wel erg bewegelijk maar dat zal vast wel door de koffie komen , alleen ik had een ander geslacht in gedachte, ik had gewoon echt al die tijd het gevoel dat het het tegenovergestelde zou worden en heb me daarop ook lopen focussen, dus ik moet effe wennen, even een andere switch nemen.. maar ben vooral blij dat het goed gaat groetjes