Hallo allemaal, Vandaag ben ik terug gegaan naar het zh. Omdat ik sinds mijn curretage enorm veel last van hevige menstruaties had en veel stolsels. Daar aangekomen kreeg ik eerst een inwendige echo, alles zat er goed uit, mijn baarmoederslijmvlies was dik 1 cm en ik heb ook mijn eierstokken en het leek erop of ik eitjes heb gezien kan dat ? Ook de professor heeft nog een inwendig onderzoek gedaan en het zag er allemaal goed uit, waar het vandaan komt weet ik nog niet en moet het nog 3 maanden aankijken. Had toch nog wat vraagjes die ik vergeten ben om te vragen daar, gezien mijn cyclus moet mijn eitje vandaag gaan springen maar kan je dat herleiden wat je vanaf de echo hebt gezien? Doordat het slijmvlies zo dik is, is het eitje dan al gesprongen of komt dat nog? Weet iemand dit? Alvast bedankt, Groetjes
op een inwendige echo kun je idd je eitjes zien beetje raar dat ze dat je niet hebben laten zien met uitleg hmz en ze hadden jeook kunnen vertellen hoeveel mm hij was en waneer ie ong zou gaan springen
Jeejte wat raar, ik vroeg haar nog wel (als grapje meer omdat ik enorm nerveus was) zie je ook wanneer ze springen haha....ze zei toen dat ze dat niet kon zeggen?
dat kunnen ze je zeker weten wel vertellen Ik liep voor mn mk bij de gyn en daar had ik juist follikelmetingen ,,beetje vreemd