geslachtsbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door springxsummer, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hoiiiiiiiii,

Jeeejj eindelijk een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling, had als t ware "nu" al gekund maar doen t met 16 weken en 1 dag!
    Dan heb ik toch meer zekerheid naar mij idee.
    Bij mn dochter een geslachtsbepaling laten doen met 16w4d ook duidelijk een meid toen!
    Zijn er verder nog goede ervaringen met dit termijn? :D
    Ben zo blij met zo'n vooruitzicht hihi

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wij hebben de geslachtsbepaling gehad met 15 weken en 6 dagen en de echoscopiste kon met 100% zekerheid zeggen dat het een meisje wordt. Was ook heel duidelijk te zien. ;) Veel plezier alvast!

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    16 weken kunnen ze al veel zien hoor!!

spannend,
    zelf vorige x met 17 weken gedaan het bureau deed echt pas vanaf 17 weken ivm zekerheid

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Spannend! Wij laten dinsdag geslachtsbepaling doen, ben dan 16,5 weken.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb met 14.5 weken een geslachtsbepaling laten doen door Elly Verduyn bij Babywatch. Het wordt een meid

6. springxsummer

Oh wat leuk!! Kan niet wachten heb vannacht wel gedroomd over de echo en dat het een jongen werd haha

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh maar ik wist bijna 15 weken lang heeeeeeel zeker dat ik een zoontje zou krijgen. Ik was op z'n zachts gezegd dan ook echt verbijsterd dat een meisje wordt. Ik ben ook nog steeds bezig met de omschakeling haha.

8. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Haha, ik heb met 16,5 week de geslachtsbepaling en ik heb vannacht ook gedroomd dat het een jongen werd! Dat heb ik echt in mn hoofd.. Dus ik ben benieuwd of we het allebei goed gedroomd hebben;) 6 juli weet ik het!!

9. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden de geslachtsbepaling met 15 wkn en 4 dagen en vandaag bij de 20 wkn echo de bevestiging gekregen dat het inderdaad een meisje wordt.

wa al heel dudielijk te zien bij de geslachtsbepaling

10. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ook wij doen dinsdag onze geslachtsbepaling. Ik ben dan 15+3 weken,...!
    Lijkt mij vroeg, maar volgens de gyn perfect mogelijk

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier bij de eerste met 15,5 week laten doen. Zou een jongen worden. Foutje, werd een meisje.:D. Met 20 weken echo en pretecho's was het echt duidelijk een meid.

Bij deze met 16 weken gedaan en met 20 weken en pretecho nog een keer bevestigd.
    Ik ben iig nog niet uitgegaan van de uitslag van 16 weken. Ik heb de 20 weken echo afgewacht. Dubbele zekerheid. Al kunnen ze er dan alsnog naast zitten wat ik al een paar x gehoord heb...l

12. springxsummer

Ik was eerst overtuigd van een meisje. .maar echt iedereen zegt jongen..zeiden ze bij me dochter ook maar op de echo bleek t een meisje haha.. ben nu veel misselijker en onwijs veel puisten met me dochter hadk veel last van brandend maagzuur nu afentoe. . Iedere zwangerschap is anders. .twijfel toch ook wel aan een jongetje. .2 meiden lijken me ook super maar van beide geslachten 1 ook geweldig! Bij me dochter vroeg de echoscopiste en? Wat denk je wat t word? Kzei ik denk een meisje.. terwijl mensen mjj echt hadden ingepraat dat t een jongen was haha..had t toch goed ben echt reeeeeuze benieuwd naar dit kindje :D

13. Onje

Onje Niet meer actief

De eerste geslachtsbepaling was met 13+6 bij Drs papa. 99,99999999 % een meisje!
    Daarna nog 3x een geslachts echo gehad rond de 14 weken, 16 weken en 17 weken.
    Bij de 20 weken echo met 19+5 ook weer even gekeken en het is nog steeds een meisje!!

Bij alle echo's bewust mijn mond gehouden, eigenlijk gedaan alsof ik dus nog van niks wist!

14. springxsummer

Ik dus ook bij me dochter. .met de 20 weken echo werd er gevraagd of ik het geslacht wou weten toen heb ik ja gezegd haha toch extra bevestiging

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hallo meiden heb een vraagje!
    Ik wil aankomende vrijdag het geslacht graag weten ik ben dan 16+2 weken zwanger..zou de vk het dan al kunnen zien mits het kindje er goed voor ligt? En kan de uitslag nog veranderen met de 20 wekenecho??

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou bij een vroege echo altijd een slag om de arm houden. Zelf bij 20w echo vertrouw ik er niet helemaal op... dus hier geen vroege echo maar met ruim 23weken een geslachtsbepaling laten doen.

Bij vriendin was het bij een vroege echo een meid en bij 20w hing er toch een piemeltje aan... dat lijkt me zo gek ;)

17. springxsummer

Ik laat de echo met 16weken maken en heb er wel vertrouwen in dit omdat het met me dochter ook klopte maar als het bevestigd word met de 20 weken echo is t wel extra zeker haha

18. pipootje

pipootje Niet meer actief

19. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik had met 16w4d een geslachtsbepaling, was voor 99% een meisje. Met 20 weken echo bevestigd duidelijk een meisje.

20. springxsummer

Vanaf 14 weken is daar waar de nub zat t geslacht te zien snappie.. en had me echo vorige x rond 12 weken al neergezet maar ze konden t niet zien :( hihi

Deel Deze Pagina