Here is update. Ik heb de gyn op donderdag bereikt. Zij had al het resultaat van de vwp. Ons zoontje heeft Down syndroom. Vandaag zijn wij naar de gyn geweest voor een echo en min of meer definitief gesprek. Onze baby heeft geen kans, het is een zelden combinatie die de doctors bijna nooit zien: afwijkingen (hart, Down syndroom) en een echt drastische groeiachterstand. Wij kunnen afwachten totdat hij ongeveer binnen 3 weken zelf doodgaat of wij kunnen de zwangerschap afbreken. Wij gaan binnenkort een moeilijke beslissing nemen. Mijn zoek naar informatie beendigt zich hier.
Lichtbloem wat een moeilijke verdrietige tijd. Ik hoop dat je een weloverwogen beslissing kunt maken. Ik wens je sterkte in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel
Wat een ontzettend verdrietig nieuws. En wat een ontzettende moeilijke keuze. Ik wens je heel veel sterkte met de keuze te maken, en de tijd die komen gaat . Heel veel sterkte.
I've been reading your topic, and hoping for some good news. I am so sorry to hear this isn't the case. I wish you strength in this difficult time, there are no real other words at this moment
I have been reading your topic from the start and I was hoping and praying for you to get good news. Unfortunately you are now standing for the most difficult decision I can imagine. I hope you will find the strength to get through this difficult time. My thoughts and heart are with you!
ach, wat een ontzettend verdrietig nieuws! woorden schieten te kort. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Dikke digitale knuffel!
Lichtbloem wat vreselijk dat je dit moet meemaken. Er zijn geen woorden voor. Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen komende tijd. Dikke knuffel!!😙
Ooh lichtbloem, dit had ik je niet gewenst .... niet hetzelfde als bij ons toen Heel veel sterkte met de keuze die jullie moeten maken!
Lichtbloem, heel veel sterkte met dit verschrikkelijke nieuws. Veel kracht gewenst om deze moeilijke tijd door te komen....