Wat ben ik al dik een week lang zenuwachtig!. Morgen eindelijk onze 4D echo om 18:30 Ik ben zo nieuwsgierig hoe onze kleine man eruit ziet ♡ Waren jullie ook zo zenuwachtig voor de 4d echo?? Ik zal morgenavond wel een foto plaatsen
Spannend meid! Ja erg he geduld hebben haha. En zie dat we maar 1 dag schelen dus op zelfde termijn een 4d echo leuk! Ik zet morgenavond die van mij er op als je wilt kan je donderdag jou kindje ook showen groetjes
Is goed ik ben benieuwd hihi we schelen inderdaad niet veel hihi Ik laat de mijne donderdag zien hopen op mooie echo's hihi
Zoals beloofd zou ik foto's erop zetten onze kleine man was heel erg lekker eigenwijs en deed constant zijn handen voor zijn gezicht haha
Wat cute!! Ben benieuwd naar foto's !! Ik keek net en zie dit topic toevallig waren beetje tegelijk aan t kijken hahahahahaha
oooo wat een eigenwijsje hahaha mag je nu nog wel een keertje terug komen dan of heb je wel wat mooie foto's gekregen
Dank je wel 😍 we zijn ook echt super trots op hem . Ja ben echt benieuwd naar jou foto's morgen 😍
Bij me dochter zoals eerder gezegd kreeg ik hele onduidelijke .. Maar toch was ik ook erg trots hihi maar kan me niet voorstellen dat ik me kindje zo mooi duidelijk zou kunnen zien op de echo ben helemaal zenuwachtig placenta ligt netjes achter kleine man ligt zover ik weet er goed voor maar toch haha.. Ik mag morgen om 16:15 .. Hopelijk net zulke mooie echo's als jou!! Zie jij trouwens op je echo t neusje van wie die is etc? Ik had maandag dan een groei echo en zie duidelijk de lippen van me vriend heb een best mooie profielfoto gekregen hihi verder was alles wat onduidelijk baby is natuurlijk al flink haha
Ja we zijn nog niet over uit wie zijn neus het is hihi. Maar vanaf zijkant met zwart wit foto lijkt het zelfde vorm als papa zijn neus maar hij was zo druk tijdens de echo . Ja een hele kunst om hem goed erop te krijgen en dsn niet te vergeten de hele tijd handen voor zijn gezicht. Op dvd staan nog hele leuke beelden vastgelegd dus morgen daar wat foto's van schieten . Ik duim voor je mee meid dat je kleine man goed ligt voor de foto 😍
Hihi dankjewel! Ja ons schatje is ook mega druk maar ligt altijd in stuit (t mag nog haha) dus voel m beneden aan trappen en soms een armpje ofzo .. Tenminste volgens mij voel ik dat goed laatst bij de verloskundige zei ik ook dat ie in stuit ligt en was ook zo dus denk t wel te weten met me derde kindje haha .. Hij is op iedere echo lekker bewegelijk hopelijk poseert ie morgen even mooi