Lieve dames, Bij mijn 20 weken echo kwamen ze erachter dat ik ipv 3 maar 2 bloedvaten in de navelstreng heb, nu zou t kindje dan minder voedingstoffen kunnen krijgen maar gelukkig loopt hij een week voor op groei.. En er was n klein puntje te zien in t hartje, dit was een spiertje maar verder niks aan de hand, zijn er meerdere dames die dit hebben gehad? Heb een extra onderzoek gehad en toen hadden ze het over vruchtwaterpunctie, dit ben ik niet van plan om te doen maar de nekplooimeting heb ik ook niet gehad.. Maak me toch wel een beetje zorgen om mn kleine man..
Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je even een digiknuffel komen geven. Hoop dat je iemand vind waar je jou ervaring mee kan delen.
ook geen ervaring meid(heb de echo ook nog niet gehad) succes! volgens mij moet er wel ergens een topic zijn over 2 aderige navelstreng.. Ik kan m niet zoeken voor je want zit op m'n foon.
Hoi xxxxe, Ik heb hetzelfde meegemaakt 2 weken terug. Liep al in het ziekenhuis ivm vorige zw.schap keizersnede en zw. Suiker. En voor de 20 weken echo een medische indicatie aan de kant van m'n man. De echo liep eigenlijk wel voorspoedig. De echoscopiste zei bij alle organen 'goed' of 'mooi in beeld' dus dacht ik al dat alles goed was. Pas helemaal op het eind werd ze wat stil en kwam er iemand bij. De diagnose was een sua en direct daarna hebben ze samen nogmaals hart, nieren en de hersenen bekeken. Gelukkig geen afwijkende dingen gezien. Wel kregen we nog een 20 weken echo, soort 4 ogen principe. Deze echo was 4 dagen later en ook hier geen afwijkingen te zien. We gaan dus maar uit van het beste. Het schijnt dat het voedingstekort ook pas in de laatste weken op kan gaan spelen. Dat blijft dus even spannend, net zoals de eventuele vroeggeboorte. Hoe voelen jullie je nu? Erg geschrokken? In 75% van de gevallen bevallen de moeders van een gezond kindje. Dat is gelukkig een hoog percentage! Daar houden wij ons maar aan vast! Liefs Pimkey