Kan het dat je bij een tweede zwangerschap je kindje al heel vroeg kan voelen? Als ik heel rustig zit/lig voel ik soms al heel zacht gekriebel. Doet me echt denken aan hoe het voelde toen ik mijn zoontje voor het eerst voelde (dat was met 17+2). Maar het is nog zo vroeg!!! Zijn er meer meiden die hun kindje heel vroeg voelden?
Ja ik, de vk geloofde het amper, maar ik weet het zeker! Rond 12 weken idd voor het eerst een 'vermoeden', met 13,5 wist ik zeker dat het de baby was. Gekriebel, en heeeel diep vanbinnen. En het bleef terugkomen, en werd sterker. Anders was ik misschien op mijn woorden teruggekomen
Dus toch... Ik kon me ook niet voorstellen dat dit darmen zijn. Maar het is zo vroeg dat ik het haast niet kon geloven. Hoop dat ik het inderdaad vaker ga voelen op korte termijn
Hier mijn eerste ook voor het eerst gevoeld rond de 12 weken, iedereen verklaarde me voor gek dat kon niet het waren vast mijn darmen. Nou mijn baby voel ik nu ook erg bewegen en het is toch echt hetzelfde hoor !
Ja heel herkenbaar. Ik was ook bijna 12 weken en voelde ineens een zo overbekend gekriebel Verklaarde mezelf eerst voor gek, dat kon toch niet. Maar na nog paar keer wist ik het echt wel zeker, dat moest de baby zijn.
Kan prima! Hier met 11 weken.. Duurde even voordat ik erkende dat dat gekriebel toch echt ons kindje moest zijn, maar kon er eigenlijk niet omheen haha.
Voelde onze dochter met 16 weken en hoop natuurlijk dat het deze keer eerder is, maar kan me niet voorstellen dat ik dat nu al zou kunnen voelen. Zeg niet dat het onmogelijk is hoor, begrijp me niet verkeerd maar die bewegingen van het kindje zijn nog zo 'slap' en zacht..
Meer als een soort gekriebel en plopjes voelde ik ook niet.. Vanaf een week of 15 werd dat hier veel duidelijker voelbaar.
Jaloers! Ik ben 17+1 weken zwanger, maar ik heb nog steeds niets gevoeld, althans niet dat ik weet, misschien let ik niet genoeg op. Minne placenta ligt aan de zijkant, dus dat is opzich gunstig...
Bjj de eerste met 17 weken. de tweede met 15 weken. de derde met 12,5 week en de eerste trap/duw voelde ik bij de vierde met 11+6 en werd op dat moment ook gezien op de echo (kreeg op dat moment de nekplooimeting). Het gekriebel voelde ik bij die met 11 weken.
Ik ben dus niet de enige zie ik maar zo bijzonder om het zo vroeg te voelen! Had daar nooit op gerekend..
jahoor kan prima, ik voelde het ook rond die termijn. Nu bijna 18 weken en voel kindje al duidelijk lichte trapjes geven en schuiven dus het gaat allemaal wel snel zo!
Nu voelde ik de kleine ook rond de 12e week.Volgens de VK en Gyn goed mogelijk omdat het al mijn 3e is !
Fijn dat je die vraag stelt, want ik meen hier nu af en toe wat te voelen waarvan ik toch wel relatief zeker weet dat het niet mijn darmen zijn, (die zitten veel hoger: al helemaal omhoog geduwd). Ik voel een soort van geschuif nu en gisteren dat lichte gekriebel. En dus idd heel diep. Thirza voelde ik voor het eerst met 14 weken, en mijn bekkenfysio is elke keer flabbergasted over alles wat ik aan mijn lijf voel. Ben me blijkbaar nogal bewust van mijn lijf en voel dus alles wat anders is dan normaal. Maar goed, over een week of wat weet ik hopelijk zeker dat het idd de baby is... Zou wel erg fijn zijn na onze 3 miskramen van vorig jaar, als deze kleine frummel weer net zo bewegelijk is als zijn/haar zus. Die voelde ik vanaf 16 weken dagelijks en lag geen moment stil namelijk...
Mijn zoon voelde ik met 16 weken, ook best vroeg..Ik ben benieuwd wanneer ik deze uk ga voelen..Het is best mogelijk hoor! Nen87: Grappig mijn zoon is van 4 mei 2011 en ik ben nu 10 weken zwanger we gaan een beetje tegelijk
Ik ben nu 16+6 zwanger van mijn eerste kindje en ik voel het al vanaf 12 weken. In het begin kon ik het gevoel niet goed plaatsen, maar sinds 16+1 voel ik het kindje gewoon al dagelijks en dat is precies hetzelfde gevoel als ik met 12 weken had, alleen nu is het veel duidelijker. Mijn man kan het nu ook al voelen Ik vertel hem waar die zit en dan legt hij zijn hand op mijn buik en dan voelen we allebei tegelijk dat het kindje beweegt Ik vind het echt een super ervaring! Ik moet wel zeggen dat ik werkelijk ALLES voel hoor. Zelfs de dag na bevruchting voelde ik al van alles gebeuren binnenin. En veel mensen verklaarden me compleet voor gek, maar twee weken later wees een test toch echt uit dat ik gelijk had
Ik voelde dit 2e kindje ook al met 10 weken fladderen! Vorige keer had ik een voorliggende placenta, nu achter en dat maakt toch wel veel verschil merk ik.
Hier was Jasper de eerste en die voelde ik al bij 14 weken. Toen wist ik niet zeker of het die kleine was, maar kreeg een echo, en ik zag hem op het beeld sc hoppen en bij mij kriebelde het precies op die plek. Toen wist ik dus zeker dat het wel degelijk die kleine elke keer was. Trouwens placenta aan de voorkant, ik voelde hem in het begin ook alleen aan de zijkant.