Vandaag 1ste echo gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Flunckybubble, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Vandaag was de eerste echo en ooh wat waren we zenuwachtig,hihi. Het is echt ongeloofelijk om zo'n klein mensje in je buik te zien zeg! Ik ben nu bijna 12 wkn. zwanger en de beeb is nu ongeveer 4,79 cm groot (nou ja groot!) dus nog heel klein maar wel al een echt mensje...heel bijzonder om te zien. Lag heerlijk te slapen en was weinig beweging in te krijgen maar na vele malen hoesten en een beetje duwen in mijn buik zagen we toch wat actie.

A.s. maandag gaan we voor een nekplooimeting naar het ziekenhuis. Ook al krijgen we deze niet vergoed, willen we toch een onderzoek laten doen voor de zekerheid. Erg spannend en hopelijk is alles goed.

Wij hebben trouwens geen geluid gehad bij onze eerste echo dus we hebben helaas het hartje niet horen kloppen...wel zien kloppen gelukkig. Hebben meerdere mensen dit gehad want vond ik eigelijk toch best wel jammer?

Groetjes
    Kim

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hallo

van harte gefeliciteerd met je goede echo! fijn dat alles goed is!
    Wij hadden bij onze eerste echo ook geen hartje gehoord. Dit doen ze vaak de volgende keer omdat het vaker voor komt dat het hartje met 12 weken nog niet te horen is (natuurlijk zijn er ook uitzonderingen).. en dat maakt mensen vaak onzeker als ze niets horen, vandaar dat ze vaak nog even wachten.

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Gefeliciteerd, ht is raar he als je echt "iemand" in je buik ziet. Wij hebben het hartje gezien en gehoord, en over 2 en halve week hebben we weer een echo, dus helemaal leuk!

Deel Deze Pagina