20 weken Echo Gehad en een vraagje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 894hi, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

maandag had ik met 20 weken en een dag de 20 weken echo gehad ging allemaal heel snel, zelf niet veel gezien ze ging heel snel en ze zat met haar hoofd voor het beeldscherm.

geslacht kon ze ook niet goed zien het lag verkeerd zij ze. wel had ik gelukkig de dvd de ik thuis (zonder geluid) nog even langzaam heb afgespeeld en bekeken.
    alles was goed gelukkig en is op schema,
    alleen de TCD (kleinen hersens geloof ik) en HC/AC was iets minder dan het gemiddelde. staat hier op het papier aangegeven.

alleen op die dvd zag ik een soort van "gaatje" in de baby
    (voor mijn zien dan he.)
    het is vocht wand het is zwart maar waar zit die vocht in ?

gelukkig had ik die zaterdag meteen daarna een afspraak voor een pet- echo en dat was SUPPER en ook een dvd mee gekregen wel met geluid / uitleg .
    en daar ook een duidelijke dvd en leuke foto's EN het geslacht
    We krijgen een meisje!
    was duidelijk te zien zij ze.
    (al was ons gevoel een jongen, maar na de echo maandag had ik toch mn twijfels
    al vind mn vriend het jammer dat het dus geen technies lego word haha)

maar nu is mijn vraag of jullie mischien kunnen zien waar dat vocht zit in de baby ? wand op de pret echo wijst ze aan dat de blaas daar onder zit

iemand een iedee? foto's staan in mn fotoalbum

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dat is het blaasje of de maag, kan beiden!
    Niets om je zorgen over te maken dus, geniet van je kleine meisje :)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    inderdaad kan blaas of maagje zijn dat gevuld is niets om je zorgen over te maken.

als jij je er toch niet lekker bij voelt hoe zij met je omging zou ik gewoon even bellen.

4. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Kan inderdaad het blaasje of de maag zijn. Vocht is op de echo donker/zwart.

Trouwens, een troost voor je vriend: mijn dochter speelt graag met technisch lego e.d.
    Die heeft een hekel aan poppen...

Deel Deze Pagina