Grote baarmoeder

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nijnka, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Hej een vraagje,

vandaag op controle geweest bij de vroedvrouw. Ben nu 28 weken (en een paar dagen) ver en mijn baarmoeder is al 30cm! Vorige keer (25 weken) zat ik ook al op 27cm, en daarmee op de bovenste curve. Nu zit ik zelfs net BOVEN de bovenste curve. De vroedvrouw vond het allemaal goed en deed er niet moeilijk over. Dus echt zorgen maak ik me niet maar ik vraag me toch af of dit invloed kan hebben op zaken, zoals vb vroeger bevallen (als de kleine klaar is komt hij toch of niet?) Of andere dingen? Is er iemand die ook een grote baarmoeder had? Waar kan ik me aan verwachten?

heb eens opgezocht en 30cm is normaal pas bij 35 weken zwangerschap :p

Heb ook een behoorlijk dikke buik (maar niet abnormaal denk ik - nee geen tweeling :p). Ik ben klein (1m52) en ze zei dat het normaal is dat je dikker bent als je kleiner bent. Iemand hiermee ervaring?

Groetjes
    Nijnka

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Je romp is waarschijnlijk korter omdat je kleiner bent dus de baby moet toch ergens zitten en groeit het bij jouw naar voren en heb je dus een grote buik.
    Ik zelf had ook een enorme toeter.

3. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Verder niemand ervaring met een grote baarmoeder (voor de termijn dat je bent?) :(

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    op onze site kan je mijn centimeters zien (moet je bij zwangerschap Dean kijken) volgens mij best groot, ik heb toen groeiecho's geeist en ben toen eerder ingeleid en onze baby was dik 8 pond bij 38 weken zwangerschap. (had rond de 10-11 pond geweest) maar ligt aan meer factoren de baarmoeder zelf zegt niet zoveel de metingen d.m.v. een groeiecho wat meer..

Deel Deze Pagina